God morgon 29 juli
God morgon!
Hade en riktigt bra kväll igår hos belgarna. Dom var väldigt trevliga. Mannen kan lite svenska eftersom han varit i Sverige mycket när han var yngre. Hans mamma var en av de barn som röda korset skickade till Sverige efter kriget, därav kopplingen till Sverige.
Har inget speciellt på agendan idag mer än att pyssla med hästarna. Det ska regna en hel del idag (ÄNTLIGEN! Det har inte regnat på flera veckor).
Längtar till jag ska få hem mitt nyinköpta föl, men det dröjer några månader till…
Hoppas alla får en bra dag!
Good morning! Vädret här ska bli soligt och det tackar man för. Har ju inte varit så mycket av den varan här på senaste tiden ( även om Kågeröd är ett ställe där solen oftast skiner
Skulle gärna åkt till Hjärnarp idag men tror inte min fot pallar det än.Men vi ska och hälsa på hos Urd och Delfies blivande sommarkompisar ikväll. Och det ser vi fram emot! Annars är det agility träning med Musse som gäller (ja det blir ju Sissels jobb att springa…mamma pekar och hojtar) Stora utmaningen är fn "däcket" Ahhhhh jätteläskigt!!! Och att kolla upp vad som behövs för att få klart stallen inför vintern. Det lär väl bli en runda till Bauhaus, och iallafall köpa några liter putsfärg till att börja med. Ja man vet ju vart man ska lägga slantarna och all tid man har
Ha en bra dag!!

#1 Kul att Börje ska få en lekkompis i sommar!! Min mamma ser fram emot det lika mycket som du ;)
Vi är verkligen glada att få komma till er med våra "ögonstenar". Det känns riktigt bra , och jag är så spänd på hur Delfie ska reagera på sin nya kompis! Dom avmaskades igår, så det år klart när dom nu kommer.Och hovslagarn kommer imorgon och kollar "tassarn" på dom , så är det också fixat! Ses ikväll
MVH Linda

#3 Nja, vi ses inte ikväll eftersom jag bor i Boden 
Jo, det kommer att bli spännande - jag vill se riktigt många bilder på när de blir ihopsläppta 
Här skiner solen !!
Sen har jag varit och ultrat Crispa nu på morgonen och visst fanns det en liten Zorryföle där inne.Jag är jätteglad
, men som sagt vägen är lång och det kan ju gå på tok sen dom kommit ut med
har ju vi fått erfarit det iår.
Men nu hoppas vi att det går hela vägen..För Crispas skull oxå..
Ska ev till orsabjörnpark idag, har inte varit dit fast man inte har lång väg..
Ha en bra dag alla!!
God morgon!
Nyss vaknat,fått sovmorgon 2 dgr då minstingen och pappan varit i Rättvik på classic car.Så lungt och skönt bara jag och tjejerna.Har varit mkt hos pållarna och bara gosat.
#6 grattis,hoppas det går bra!
Ha en bra dag alla!!

Goddag!!!
Idag har jag tagit en välbehövlig sovmorgon, bara blivit några enstaka timmar/natt den senaste veckan. Idag ska jag en snabbis till pållarna o vattna o kolla till dom o så ska jag tvätta, tycker inte jag gör annat.
Ananrs har jag inga planer för dagen.
Ni får ha det fint allihop!!!
God dagens!
Idag känns min kropp mycket bättre. Jag har fått så ont i ryggen och foglossning, ingen höjdare alls. Man vet inte hur man ska sitta stå eller gå till slut. Men man vet ju att det är ett slut på detta i november när den lille bebisen ska komma ut.
Idag tänkte jag promenera med Bill, för att i morgon tömköra och se så han är mjuk och smidig. På fredga ska han vila, för att på lördag åka till Vartofta och tävla 2.a tävlingen i lagserien. Denna gången är det dressyr och maraton som står på schemat.
Annars är det lungt med soligt väder.
Ha en bra dga alla!
Goddagens ! Idag är man ledig, skönt. En fördel att jobba ibland inom yrken med helger så man kan vara ledig i veckan.
Idag blir det en kör tur med Puzzel, Lina får följa med som handhäst då jag inte vet om hon varit körd eller liknande innan så med henne blir det att börja om från början, det ska bli kul.
Vädret är varmt och skönt så det känns bra när man är ledig då det annars av nån anledning gärna regnar på sånna dagar.