Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 963 ggr
[Teddy]
0

God morgon 30 juli

God morgon alla!
Sitter här och försöker samla energi för att jobba min sista dag inför semestern. Halsen värker, rösten är kraxig, men jag kan inte ringa mig sjuk sista jobbardagen!

Nu väntar hela augusti med ledighet, ska bli så skönt. Inga tider att passa, bara leka med hästarna. Kan det bli bättre?

Marie

ElisabethA
0

God morgon!
Här är det strålande sol. Hästarna ska tömköras idag om jag inte blir inringd på jobb.

Igår planterade jag om några rabarberplanter - dvs flyttade de från baksidan av trädgården till framsidan så det kan bli lite större stjälkar nästa år :)

Hoppas alla får en bra dag!

[lindatornerup]
0

God morgon! Här nere väntar ösregn och blåst   så man kanske skulle börja måla lite på Sissels rum. Hon börjar bli stor nu och då är det bla ommålning av rummet som står på önskelistan! Vi var och hälsade på  "sommarkompisarna" till Urd och Delfie, igår. Jättefina hagar, med lite kuperad terräng och mycket trevliga och kelsjuka ponnykompisar. Och vilka underbara människor som äger  dom! Lilla Doris ska också få följa med, det tror jag hon kommer att älska.Söndag morgon bär det avGlad I eftermiddag kommer hovslagarn, Sissels fjording har lagt 2 skor så det måste fixas. Plus så får han kolla flickorna som ska på "semester"!       En bra dag till er alla!

ElisabethA
0

#2 Kul att du gillade det! Blir härligt för fölisarna att de kan busa tillsammans. Hörde historien om Doris från mamma - tur att det finns människor som du! Hon kommer säkerligen också att trivas där på semster :)

VeronicaP
0

God morgon. Är sliten idag efter att ha varit på premieringen hela dagen i går.

Idag så är det lite ´små jobb här hemma och köra någon häst ska vara på schemat med .

Annars händer inte så mycket i dag vilket är jätteskönt :-)

polgara
0

God förmiddag!!!

Idag är det lite si så där väder, blåst men uppehåll än så länge. Har tagit mig en välbehövlig sovmorgon igen. Ska iväg o se om jag möjligen hittar en ny bil, måste ha en med drag på, sen blir det en sväng till stallet, städning av lägenheten o sen sova lite så jag orkar jobba i natt.

Ni får ha en bra dag allihop!!!

Kris_J
0

30 augusti ?

Veritas odium paretFörvånad

VeronicaP
0

#6 Ha ha det såg inte ens jag men nu gjorde jag ju det ;-)

GRATTIS KRISTIN på din födelsedag det var väl 25 ;-)

Kris_J
0

#7 Tack, precis!Glad

Veritas odium paretFörvånad

Hanna-D
0
ingrid
0

#8 Grattis!

Carita
0

#8 Grattis!