Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 1545 ggr
ElisabethA
0

God morgon 31 juli

God morgon!
Igår fick jag ett efterlängtat samtal - jag ska på jobbintervju på tisdag!!! Det är drömmjobbet, så jag håller tummarna att det går bra :) Ska göra lite research idag, så jag har med några bra frågor till intervjutillfället.

Annars är det lugnt här. Fick rensat ur en massa grejer från ladan, som sambon kör på tippen idag. Skönt att bli av med det!

Hoppas alla får en bra dag!

Hanna-D
0

God morgon

Sitter och väntar på hovslagaren och senare i kväll blir det middag med gäster här.

#0 Vad roligt! Ska hålla tummarna för dig.

Ha en bra dag alla!

Ninnii
0

God morgon!

Vaknade med feber och ont i halsen idag, inget vidare. I dag ska jag tömköra Bill så han får mjukas upp, sedan ska det packas och bdas. För i morgon väntar det tävling i Vartofta, 2:a lagserie tävlingen, då kör vi dressyr och maraton. Nu känns det inte så roligt då man inte mår bra, men förhoppningsvis mår man bättre i morgon.

Ha en bra dag!

polgara
0

Goddag!!!

Skitväder idag. Sovit gott till kl 14 efter nattens arbete. Nu har jag städat lägenheten, så jag kan åka bort till Bluemull med gott samvete i helgen. Alla ungarna åker till sin pappa i helgen så det blir lugnt här hemma ikväll med kärleken som är på väg hit från Skåne. Nu ska jag snart iväg o provköra en Ford Mondeo, hoppas den är bra så jag får en bil med dragkrok på. Sen blir det en sväng till stallet o bolaget oxå.

Ha en bra dag allihop!!!