Skål
så ja,,, forumets första skåltråd!
Sitter på ett hotelrum i Lysekil. ska över till Fiskebäckskil och käka julbord med jobbet om en timme
Skål på er!
Observera att inga idolbilder kommer att tagas denna kväll

Skål på'rej Fredrik! *höjer mitt colaglas*
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ha så trevligt!

Skål själv! Tyvärr får jag hålla dig sällskap med ett glas mjölk, för jag skall ta bilen till stallet om en stund.
På torsdag skall jag på julbord med mitt jobb. Det blir nog dåligt med skålandet där, jobbar ju hos Svenska Kyrkan. ;)
Så Fredrik, ha en trevlig kväll jag överlåter mina julbordsskålar till dig.
snål som jag är så blir det pluntan i fickan för inte köper jag snaps för 70 :- nubben.. det blir dyrt de

#4. Håller med. Mycket bättre att lägga de pengarna på fler hästar. ;)

#3 Ni kan väl snatta lite från nattvardsvinet?
/Cattis
#6 nattvardsvinet är alkoholfritt,,, gör ju inga gladare att dricka det

#6. Usch, det smakar inget vidare. Sen skall vi ju inte sitta och äta julbord i kyrkan, hoppas jag. Vi skall till något hemligt ställe. Det blir ju spännande att se var man hamnar.
Men jag kan berätta en annan sak för dig vid tillfälle ;)

#8 Jag tror säkert att prästerna har undanstoppat ett par lådor med högprocentigt nattvardsvin. Som de snuttar på i smyg. Mig lurar de inte… :-)
/Cattis

Nämen inte berätta senare, berätta nu! :-)
/Cattis
ja skål på dig också
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Det blir julbord imorrn! fast på jobbet så det blir väl inte så mycket skål där heller :) Men skål pårej Fredrik och hoppas du hade det trevligt igår!
Skål!
I dag bjöd veterinären på jobbet på glöggparty som alltid på Lucia. Egenblandad glögg på tom mage är inget att rekommendera när man ska arbeta…