Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 903 ggr
exitingsvillemo
0

RIKS 2009 vilka ska dit?

Vilka av er ska till riksen? Ska ni visa ponny? Vilken? Bruks?

Hovgarden
0

Jag ska dit med Pippi och hennes stoföl Mirabella e. Fridhems Kim (min hingst) Ska bli kul då hans hingstföl Fernando oxå sak dit med sin mamma :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

Ninnii
0

Jag ska dit med förhoppningsvis båda mina valacker, ställa ut båda och köra precison med Bill.

[Teddy]
0

Jag ska dit och funktionära!

SofieN
0

Hade tänkt vara med på nån bruksklass, men det blev inget av det. Men jag ska sitta bänkad heeela dagen, även om det spöregnar ;)

Rubiinen
0

Jag ska dit! Glad Ska ställa ut Galenby Monnet i klassen för valacker 4år och uppåt (10A).

Ska även tävla Agility, Tömkörd Agility, precisionstömkörning och precisionskörning.

Ahnna
0

Jag ska arrangera RKS brukstävling och delta i 4 klasser, samt ställa ut. Det sistnämnda hade jag inte tänkt egentligen, det var bara ett såntdär infall som kom över mig när anmälningstiden blev förlängd. Jag sa ju vid nåt tillfälle för ett par år sen att jag ska ställa ut mitt sto minst en gång om året, så jag får väl hålla mig själv till det då. Cool

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Rubiinen
0

Så du ska tävla alla 4 klasser Ahnna? Då vill du säkert ta revansch då? Cool

Ahnna
0

#7 Jag har gett upp. Flört Jag kan inte tävla med en grön 5-åring mot dig och Monnet, som har mer erfarnhet tillsammans. (Samt att Monnet har mer livserfarenhet och en mogen kropp.)

www.stuteriprecious.se

Johanna-Granberg
0

På Hamra så kommer vi med Hamras Amapola, Hamras Malwa, Hamras Electra, Hamras Linnéa och Hamras Jelena

Rubiinen
0

#8 säg inte det Tungan ute han gör misstag han också (eller vi Flört). Du slog mej ju i precisionstömkörningen sist, så där ska vi ta revansch Skrattande (hoppas jag!).

Rubiinen
0

#9, Ska ni bara ställa ut era? Glad

Johanna-Granberg
0

#11 Vi ska denna gång endast ställa ut, Amapola som är vår "ridhäst" går med föl så hon får vila denna gång. Dock så ska båda systerdöttrarna vara med i handleklasserna.Skrattande

Annalena
0

Jag ska visa Almnäs Peach och hennes stoföl , jag ska även visa Almnäs Pineapple.

Carita
0

Jag har anmält min valack till utställningen.

Ahnna
0

#11 Jaja, misstag, ja. Tungan ute Men jag vill ju vinna för att jag är bättre, inte för att alla andra har en dålig dag. I precision och agility är jag skitbra på att köra/tömköra/springa fort, men med något slarvfel. Som tömkörningsprecisionen på KM, där vi låg i vinnarhålet men fick göra en panikhalt innan port 9 och korrigera tillbaka, vilket resulterade i att en boll trillade ner. *svordom*

www.stuteriprecious.se

Annette
0

Jag skall dit hela helgen utan häst.

Kimpa
0

Vi ska dit och ställa ut tre stycken
Assmilla , Finnstas Felizia och Bedelia af Jäboruder