GOD MORGON 2 AUGUSTI
God morgon. Vaknade av att mina katter hade "formel 1" race i sängen, vilket betyder att det är matdax! Jättekul en Söndagmorgon kl 5
.Idag är det så dags att köra iväg mina "flickor"till betet. Dom blev faktiskt badade igår, det var ju bra väder och annars är ju bad mest innan utställning. Och dom njöt faktiskt det, man kan ju rulla sig och bli riktigt smutsig, när pälsen är blöt.
Det ska även bli premiär tur med det nya släpet, får se om det" behagar damerna"! I eftermiddag ska grannen och jag till en annan granne och boka vinterns halm, Fälten ligger precis intill , så det blir inga långa transporter iår. Skönt. Ha en riktigt bra dag , allihop! Linda

God morgon!
#0 Hoppas det går bra med nya släpet och att dina tjejer kommer bra överens med mammas lilla flock :)
Idag ska jag till en vän några mil bort. Titta på hästar, selning, fika mm. Ska bli trevligt! Annars har jag inga planer för dagen. Ska förbereda mig lite mer inför intervjun tänkte jag och om vädret håller i sig till ikväll så ska jag nog köra en tur med Gardenia då.
Hoppas alla får en bra dag!
God morgon
Härlig morgon med solsken! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Två veckors semester är redan avverkade… Har en del tråkiga beslut att fatta, kanske styra upp det idag trots att det finns betydligt trevligare saker att göra.
Ha en bra dag!

God Förmiddag!
Idag känns det som om man blivit överkörd av tåget eller nåt! Men det ligger 400 balar jättefint hö på skullen så jag vet ju varför
Får hem ett par hundra balar till framöver och sen borde det räcka över vintern till de som är installade. Skönt att för en gångs skull slippa åka 1-2 gånger i månaden hela vintern och hämta hö. Stallet har fått sig ett litet ansiktslyft och om vi hinner ska äntligen foderkammare och sadelkammare påbörjas. Men det är om vi hinner då vi fortfarande har en hel del annat på schemat innan vintern.
Ska snart ner och kolla till pållarna på betet och så ska tjejerna rida. Dom har kommit igång rejält med ridningen och Elsa tar hästägandet på stort allvar. Tyra har satt fart att rida Findus och det går jättebra, han är ju en sån bra barnponny. Och då kanske han kan tappa ett par gram i vikt då han är så himla tjock
Ha en fortsatt bra söndag!
Amor vincit omnia 
Godmiddag!
Idag blir det ut en tur till min kompis hästar i Liatorp, där blir de lite fika då Rebecka fyller år idag. Senare på kvällen bär de ut till mina egna små troll för en liten körtur.
Grattis Rebecka på 23 årsdagen!
#3 Ni har så himla fina beten!

#2 Du har ju barnbarn du kan åka o hälsa på…
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#5 Tacktack!
Ja snart så ses vi, bussen går ju med snart ut t mina ponnysar.. Kul vi ska ha, håller vädret i sig kanske vi kan ner och bada i sjön med mina små busar..
8# ja absolut de gör vi de e ju stekhett idag
#7 Gärna det! 
God kväll! Här firar äldstan 12 år och vi städar o städar inför kusin/vänfest i morgon..14 barn o 14 vuxna!!!
men ska bli superkul att ses igen!
Senare ikväll bär det av till Mc Donalds som F önskat.

God kväll!!!
Helt slut efter en helg på Bluemull. Kört Magnus till tåget nu så han kommer hem till Malmö. Nu kommer vi troligen inte ses förrän om 3 veckor
.
Hästarna har fått tillsyn o vatten idag med. Nu hoppas vi snart kunna flytta ut dom till nya stallet
Ha en bra afton allesammans!!!

Så vackert!