God Morgon 3 Aug..
Sitter här och kämpar med kväljningarna…Min hund har diare´och det är inte LITE det stinker i huset
! Vaknade 4,45 av att hon pruppade lite sen så har det kommit nån laddning. Tänk att det ska vara en sån frän lukt som sitter i så länge..Fast man bara fick lite inomhus..
Har ni nå bra förslag på "doftrensare" som man slipper storkna av?
Om nån timme ska jag iväg och ultra Trine så vet vi säkert om det bor nån föle där inne.
Sen så blir det väl lite jobb av.
Ha en bättre start på dagen än jag..

God morgon!
Igår fick mammas föl en fölkompis i hagen :) Det är verkligen roligt för fölen att de kan leka tillsammans. Bilder finns i gårdagens godmorgon-tråd.
Igår kväll var jag och sambon på bio. Vi såg "Sommaren med Göran". Den var faktiskt över förväntan och hade betydligt fler skratt än vi trott. Kan rekommenderas om man vill gå och se en rolig, lättsam film.
Idag blir det körning av både Elina och Gardenia, men inte än… Dom låg och sov så gott i hagen när jag var ute innan, så jag lät dem sova. Men om den stund får de allt kliva upp :)
Ha en bra dag!

God morgon!!!
Börjar återhämta mig efter helgen på Bluemull. Idag blir det stallet, hovis kommer o verkar hästarna, sen ska här sovas bort halva dagen så man orkar jobba i natt. Inga stora utsvävningar idag mao.
Ha en bra dag i gråvädret allihop!!!
God morgon. Tips på "luftrenare" är, om du har hårspray , så kan du "dutta" lite iluften bara . Det tar de flesta äckliga dofter. Idag vaknade jag av dunder och blixtar! Usch jag gillar inte åska. Men man har ju alltid nåt att göra , inne eller ute så det får väl bli nåt gjort inne idag. Det blev tomt efter mina flickor åkte igår! Man är så van vid att ha dom hemma jämt, men det gick jättebra att släppa ihopa dom med de andra och det blev även några riktigt fina bilder på dom tillsammans . Och varmt tack till "Majas" familj för god fika och trevligt sällskap !! Nä nu börjar det mullra igen , jag som vill ha sol
! Ha en trevlig dag allihopa!!
#0 En klädnypa kanske, mot lukten….
Min morgon har i alla fall börjat bra!! Fick ett sms från TS, och det kommer jag leva på länge - så där en 11 månader!
Annars har vi en solig dag med frisk bris här i Östergötland. Var på exmoorriks i lördags, och det var en annorlunda och jättetrevlig tillställning!
Ha det bra alla!
Tack för tipsen!
TS ?? Vad e det förkortning av?
Nu är Trine ultrad, Dräktig ca 30-33 dygn. Så glad och även för nån annans skull.

#5 TS = trådskaparen, dvs du i detta fallet
TS- trådskaparen!!! Alltså i detta fall DU!!
Aha
ja ni får ursäkta ett trögfattat skogstroll..

Så gärna så Linda…. jag blir alltid så glad när jag, gamla tant, vet något om moderna uttyckssätt!
God förmiddag!
Ja här kom världens åskväder och ösregn i morse, vi vill inte ha mer regn nu!
Ska snart iväg till apoteket och sen blir det lite små ärenden, ska fortsätta leta efter två små nallar ( inte världens lättaste kan jag säga). Ska på begravning i morgon då min gamla brukare ska begravas och Fia och jag ska lägga var sin nalle i stället för blomma på graven.
Sen ska jag fortsätta tvätta och torka mina hästtäcken, jösses vad med täcke jag har!
SKa även ringa hovis.
Ha det gott
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Goddagens !
Idag fick man vara hemma och vaba sjuka barn. Ska även försöka hinna med att göra något med hästarna tömköra Lina och köra Puzz en tur blir det nog.
Här är solen framme och varmt och skönt är det, så man får passa på att njuta av det med.
Ni får ha en fortsatt bra dag