Fota på Bjärsjölagård
Undrar om det är mer än jag som kommer att gå runt och fota på Bjärsjölagård den 29 augusti. Att jag undrar är för att det blir en stor utställning och jag har själv hästar att ställa ut och kommer förmodligen inte att hinna fota både utställningsponnyerna och agility, maskeradklassen och handlerklassen.
Tycker det hade varit himla roligt om även bruksklasserna blir fotade.
Jag kommer försöka fota så mycket jag bara kan, men hade varit skönt och veta om där finns fler som fotar.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Hej.
Det var meningen att jag skulle ner men tyvärr så blev det inte som jag tänkt, men skall till Åstorp den 7/9.
Det ser ut som om du fotograferar mycket på utställningar, så du kan kanske svara på lite frågor som jag har lagt in under ett inlägg på Hästfoto här på iFokus.
ps. Tycker det är onödigt att lägga in samma frågor i flera inlägg

Jag ska dit så när jag hinner kommer jag att gå runt och fota :D

Hm MIllan du ska ju fota mina krakar ju ;-)
#0 28 augusti? 29 skall det väl vara?
Veritas odium paretFörvånad
Haha vilken tur du finns här inne Kris, ja självklart är det ju den 29. Tack!!

men visst är utställningen den 28e ?? är inte generalmönstringen dagen efter ?!
vi kommer fota en del, vi ska ju visa hästar oxå, men ska försöka fota så gott vi hinner..

#6 Utställningen är på lördagen den 29 augusti. Generalmönstringen är på söndagen, dvs 30 augusti.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Milla , du får gärna fota mina pållar också, och som du nämner skulle det vara kul med foton ifrån bla agility osv. Vi ska vara med i dom flesta , och jag äe en urusel fotograf , så tyvärr är jag till "nada"hjälp! Kan inte lova något på rak arm , men där är en del folk som ska följa med oss och titta iår , så ev finns där någon som är duktig på att ta foto. Fast i din "klass" blir det klart inte
Dina bilder är riktigt bra!!
#8 oj tack snälla nu rodnar jag ju! Ja jag fotar gärna dina hästar men då måste du hugga tag i mig. Jag kan ibland bli lite förvirrad OBS! Märk lite lite förvirrad!

snacka om o inte ha koll på dagarna…
tack Cattis, då vet jag vilken dag vi ska va där
#8 Jag tar med lasson!