anmälda . Nossebro
man kan nu se vilka som är anmälda till utställningen i Nossebro nästa helg, det finns på webbstamboken på SSS sida ! många fina hästar som vanigt i Nossebro.
Väl möt alla glada shettis folk.
Då min annons i katalogen trillat bort vill jag bara tala om att vi finns där under utställningsdagen för direktförsäljning. Endast kontant betalning!
Amor vincit omnia 

Har katalogen kommit ut nu oxå ??
Jag fick min katalog idag iallafall.
Hittar dock inte vart det står när handlerklassen är. Hade velat se den. Eller eventuellt efteranmält.. Någon som vet när det går?

#4 Brukar inte dom gå under lunchpausen?

Vid närmare läsning så ser jag att det är lite dålig info ang grillkvällen. Jag skall ta reda på mer under morgondagen.
#5 Jo det är väl det vanligaste men jag hittar inte vart det står.
Vet heller inte när min klass går, 13A, de är 9 hästar i klassen.
I min katalog står det 13A (10) innan lunch och 13A (5) efter lunch. Eller så är det jag som ser dåligt idag.. 
Har en fråga till.. När går anmälningen ut till Vartofta och Mullsjö? I min katalog står det 15 augusti på båda men på Västs hemsida står det 20 augusti och 25 september. Om det som står i katalogen har jag väldigt bråttom med att bestämma om jag ska åka eller inte..

#8. Det är fel uppgifter i katalogen. Det som står på hemsidan gäller.
Grillkvällen startar kl 19.30 lördagen den 15 augusti.

börjar de kl 10,00 eller 9,00? De står 2 olika tider i katalogen. Sen står de att klass 13 A är innan och efter lunch
vad gäller?

dum fråga kanske, men börjar utställningarna alltid med det första klassen, alltså klass 1? och sen vidare uppåt i nummer ordning?
#11 Nej väldigt sällan (aldrig?) så läs försättsbladet noggrant!

#10. Det börjar kl 9.00.
Klass 13A står med på båda domarna i katalogen och där måste det ju blivit fel. Antalet stämmer ju inte heller. Bäst svar får du om du kontaktar utställningsansvarig.

Synd att man jobbar hela helgen, hade varit kul att åka o titta på alla fina ponnysar