God Morgon 16 December
Jag lade mig i sängen vid 21-tiden igår kväll. Skulle bara ligga där en stund tills tvättmaskinen blev klar. Jag vaknade kl. 6 med kläderna på. Det var nog den sömn jag behövde.
Nu skall jag till stallet och sköta hästarna och hämta taxen. Sen skall jag in till Skövde och köpa mineraler och människomat. Hem, duscha, äta, sedan åka till en arbetskamrat som fyllt år. Stallet igen, hemlämnande av tax, hem igen. Jag som trodde det skulle bli en lugn lördag, pust.

God morgon. Upphåll och ledig dag !! Ska gå runt med borsten i hagarna idag, hoppas dem inte hunnit rulla sig innan.. Kanske körs jozo en stund, sen bär det av på Jul Galan i gtb ikväll med Hööks. Ska bli kul. Hela hööks i borås plus butikerna i kållered, halmstad,uddevalla. Hi Hi.. Hoppas alla får en bra dag
God morgon!
Äntligen liiite frostigt ute!
Tänk om det kunde få komma lite "puder" på marken till jul iaf?
Pållarna kan rulla utan att se ut som "lerbollar"!
Idag görs det nog bara det som jag vill (hoppas iaf)! Önskar alla en bra dag utan allt för mycket jul eller annat stressande.

Morrn morrn
*gäsp* inte sova längre idag inte :( Dags att åka till hästarna och kolla över dom lite, Kanske valerie på lösdriften är torr idag. Då ska hon få sig en liten rykt. Sen är det ju fullt ös med mitt haövblodssto på 1½ år. Tömkörning precis påbörjad. Det tycker hon är roligt.
# ska ni ut med Jozo? Kanske ja kan få hänga på med Zettan en sväng, :)
Som sagt i kväll blir det julgala med hela hööks. Det ska bli så kul. Undra hur många som dricker den där groggen för mkt denna gång :)
kram på er alla/sandra

God förmiddag!
SOL!! Så härligt
Blir utepyssel idag då, gäller att passa på….
God förmiddag!
Här är det som vanligt regn regn regn. Idag blir det julfirande hos farmor och farfar så nu drar julen igång med stormsteg
Hästarna är rätt så trötta på regnet nu kan jag berätta, skulle vilja ha snö nu istället för detta vädret.
Ha en bra dag alla!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Godmorgon!
Idag så fyller jag år så det blir att inhämta alla presenter sedan så ska jag på julfest ikväll.
Goddag!
#6 Grattis på födelsedagen.
Själv har jag suttit i en ishall med min dunderförkylning(men varför klaga?) som speaker nu på förmiddagen. Vi höll en tyst minut för den förolyckade gossen i Leksands IFs -93 lag och det var märkbart tagna -96:or som ställde upp på sina respektive blåa linjer, men avtagna hjälmar och böjda nackar stog dom där… Hujeda mig vad jobbigt det är när barn dör. Det är med sorgset hjärta jag skriver detta. Varför skall det behöva hända?
Sen fick jag lov att besöka hälsokosten för att inhandla esberitox (eller hur det stavas) och Omega 3 som tagit slut, men det är f…n vad det kostar att köpa nyttoprodukter…om det ändå var nöjesprodukter:)
Skall till att städa här hemma men av ngn konstig anledning så hamnar man vid datorn:)

hej hej igen:)
nu har ja varit hos hästarna och hunnit ta promenad med dom. Dock hade inte Valerie torkat upp så hon fick slippa borstningen idag. Men inte blev hon ledsen för de :)
Mitt ettåringa halvblodssto och ja tog den andra turen bland trafiken idag Hon är så cool bryr sig inte en skvatt om bilarna. Men när vi gick förbi en lekstuga hoppade det 3 barn ut. Då hoppade hon till :) Men annars bryr hon sig inte om så mkt. Förutom vindsnurror är mkt farliga.
Zettans bebis börjar man kunna känna lite små sparkar i från. De tycker ja e så charmigt.
Ne nu ska ja strax åka till jobbet. Julgala i Göteborg idag ju :)
ha en bra kväll allihopa
"6 Grattis på födelsedagen
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se