Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1016 ggr
Elshira
0

Samåk till utställningar!

Jag är en fotograf (och småskalig uppfödare) som bor i Alunda, vilket ligger ca 4 mil norr om Uppsala.

Jag skulle vilja följa med på Utställningar som fotograf (självklart kan jag fota dig/din häst extra om du så önskar) och extra handler om så skulle behövas.

Alla sorters utställningar med olika raser är av intresse!

Bor du inte någonstans kring Alunda så kan jag ta mig till de flesta mindre ställen runtom Alunda samt Uppsala och andra städer som har bussförbindelse med UL (Upplands Lokaltrafik).

Skriv här som du har en extra platts så får vi prata vidare!

Hakuna matata!

Annelie-P
0

Hej!

Jag bor strax innan Östhammar och brukar åka på några utställningar om året, ibland har jag plats i bilen och då skulle du kunna få följa med. Jag brukar kolla in på forumet i stort sett varje dag, så det är bara att pm:a mig så får vi se om det passar någon gång.

Elshira
0

Absolut!

Hakuna matata!

achibaldsminiatyrer
0

jag bor några ca 2mil från alunda, vi ska på utställning i örebro 15/8

Elshira
0

PMa gärna mig med lite mer info, jag följer mer än gärna med =)

Hakuna matata!

Ahnna
0

Jag kommer ha en plats ledig i bilen till RIKS. Åker på fredagen och hem på lördag kväll. (Campar i transporten.) Jag kommer åka E4:an söderut från Gävle och sen 55:an mot Enköping, samt göra ett stopp i Årsta Centrum i Uppsala. Jag kan hämta upp dig på någon avfart eller vid ÅC. Skicka PM i så fall!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Elshira
0

Oj :O Låter ju helt perfekt :D *springer iväg med ett PM*

Hakuna matata!