Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 763 ggr
ElisabethA
0

God morgon 12 augusti

God morgon!

Idag regnar det här. Ska ut och köra Gardenia en sväng när det blir uppehåll. Annars har jag inga bestämda planer för dagen, men den brukar bli full av saker att göra ändå :)

Hoppas alla får en bra dag!

andaloce
0

God morgon!

Här skiner solen, men man vet aldrig från timme till timme hur vädret blir under dagen.

Själv är det arbete som gäller hela dan, ikväll ska jag se över hästarna, om dom behöver friseras nåt inför lördagens premiering, lite synd bara att det inte går att snabb banta hästarna Tungan ute, då jag har svårt att hålla mina hästar i bra hull.

Ha det bra idag!

[lindatornerup]
0

God morgon!  Här är det också blött och grått. Idag ska Thalia hem, och hoppas att hon är dräktig!! Men det får jag veta om ca 3 veckor, så det är bara att väntaRynkar på näsan. Vi var och hälsade på våra "tjejer" på betet, igår, och även om dom inte varit där så länge, så hade lilla Delfie och "Börje" växt bra,och även lagt sig till med "ny färg"Glad. Dom är sååå söta tillsammans ! Det var bra med resten av "flocken" ,och vi fick "klappat och hälsat" på alla. Och stor kram till "Majas" familj ,för ni tar sä väl hand om våra hästar( och oss, när vi hälsar på!)Annars är det inhandling av kattmat och sand som står längst upp på listan idag, och kanske några fler liter putsfärg till stallet. Börjar bli lite "besatt"Tungan ute av att måla,så det gäller att pensla på innan det rycket är över för denna gång!  Ha det bra idag!   Linda

Trine
0

God morgon!

Här är det molnslöjor överallt så vi får väl se vad som händer på väderfronten.Ska snart skjutsa Wilma på Fritids, Erik blir hemma än iom att han har lite feber på nätterna.Ska väl försöka mucka ur resterande lösdrifter så det blir klart nån ggn.

Hmmn är inte så fräsh i kroppen så vi får se hur mkt det blir gjort.

Ha en bra dag.

Anne-Lisbeth
0

#2 Tack för alla vänliga ord Glad Det är alltid trevligt när ni hälsar på.

Det blir till att leta flugfransar nästa gång ni kommerFlört "Någon" hade dragit av dom i morse.

Marta
0

Hello everybody!  Another lovely day in Unst. Today stud visit at Clibberswick is planned.  Time is running too fast… I wish it would last forever

Have fun
Marta

Mmia
0

#5 Vad avis jag blev Skrattande

Charlotte-J
0

#5 Åh, vill också vara där. Nästa år så, då minsann ska jag bara dit!!

Amor vincit omnia Kyss

polgara
0

God afton!!!

Här har varit perfekt väder att köra hästar i idag. Nu har alla pållarna flyttat till nya stallet o de verkar trivas där. Jag är helt slut efter att ha kört hästar i 2 dagar, jobbigt att sitta i bilen. Nu dröjer det väl ett tag tills vi behöver flytta dom igen. Nästa gång hoppas jag det blir till en egen gård.

Nu ska jag ta mig ett varmt bad o en cider eller 2.

Ha det så bra ikväll allihop!!!