God morgon 14 augusti
God morgon
Här börjar solen kika fram. Hoppas de blir en fin dag idag. Ska jobba mina sista 4 timmar innan 3 veckors semester. Ska blis åå skönt. De blir till att matcha Bastic under semestern. Sen är de ju lite utställningar också
. Nossebro i helgen, Tidaholm nästa helg sen blir de ju AVN oxå 
ha en bra dag alla

God morgon!
Idag kommer en scoutkompis till Leif från Skåne. Han ska bo här över helgen eftersom han ska börja en utbildning i Tornedalen nästa vecka. Det bästa av allt är att han har med några grejer till mig från mamma och pappa som jag längtat efter :) När vi ändå ska ha gäster passar Leif på att bjuda hit två andra scoutkompisar över helgen som gör värnplikten i Boden, så huset kommer att vara fullt. Men dom kommer att få jobba lite - vi har buskar som ska grävas upp och lite annat som de kan pula med när de är här *hehe* Dom kommer inte att vilja komma hit igen :p
Nu i förmiddag ska jag köra Gardenia och Elina. Gick en promenad igår med Ina och hon är verkligen duktig. Hon börjar dessutom lära sig att bilar inte är så farliga som de ser ut.
Annars väntar jag på att listan till sommarpremieringen i norrbotten 29/8 ska komma ut. Anmälan gick ut förra veckan, så den borde väl komma snart. Någon som vet var de brukar publiceras först? Är det på SH's hemsida?
Hoppas alla får en bra dag!

Här är det strålande väder. Men ingen vind, vi behöver lite vind idag när lill killen skall segla sin första lilla tjörn runt tävling idag. Skall sedan idag träna Caramell inför Nossebro.
Ha en bra dag
God Morgon! Idag är det " finputs" tills imorgon ,som gäller.Musse ska ju vara fin till hans första tävling! Och så blir det ju träning också, förstås
.Min Thalia är hemma efter besöket hos hingsten, och blev helt "tossig" när jag släppte henne i hagen hos Diva; det var hopp och skutt hela tiden….Diva glodde på henne, undrande om hon fått fnatt
. Min väntande halm lär nog bli just "väntande"! Men min snälla granne, fixade 4 st storbalar av bästa sort till mej, plus att jag fick dom hemkörda också, man har tur som har snälla grannar! Så nu är det " knöka fullt " i lilla stallet, så shettisarna får " dra in magen" när dom ska igenom dörren
. Nä nu får jag sätta lite fart. Ha en bra dag allihop! LINDA
God morgon!
Här är det klart väder men lite blåsigt, och kallt än så länge.
Först blir dett jobb hela dan, sen hem för att duscha hästar inför morgondagens premiering. I övrigt inget speciellt, men fullt upp ändå.
Ha en bra dag!
God morgon/förmidda!
Här skiner solen men det är ruggigt..Men det gör mig inget.Tycker det är skönt att man kan kliva i gummistövlarna o fleecejackan igen..
Ikväll kommer vårt Ev. nästa tillskott ! Ska vara här på prov ett tag först..Hoppas så att allt ska stämma
.
Ska väl pyssla med nånting under dan så tiden går…
# 4 Syns imorron !
Ha en bra dag!

God morgon . Här skiner solen och lätta molln på himlen, kan väl hoppas att vi kan få en dag utan åska och regn i allafall.
Idag ska Amanda och Ijor starta i kvalet i 5 årsbaggen på Gotland och jag hoppas verkligen de tar sig i mål och tar sig till finalen på söndag, jag kan ju bara sitta här hemma och vänta på resultatet och hålla tummarna. ..
Halloj
Hemma igen från minisemestern, skönt med miljöbyte och komma hemifrån ett tag efter allt som hänt.
Grattis till mamma som fyller år idag!
#1 Publiceras de alls på SHs hemsida? Tror man bara brukar få katalogen hemskickad.
Ha en trevlig dag!

#7: Hälsa Eva och gratta från alla oss! 
#8 Tack det ska jag göra!

Another day in paradise! Solen skiner och is is just so lovely!
Tomorrow is stallion assesment day on mainland and sunday it`s on here.
Lots of dun ponies around specially bayduns if anyone is interested..
Love fae Unst!
Marta
#1 Anmälningstiden blev förlängd tom idag, 090814.
# 10 Låtter underbart! Du tar väl mycket kort?
För den som bor nära Göteborg och inte har något på agendan i kväll och skulle vilja spendera kvällen med att se massa shettisar kan jag tipsa om att det är ponnytrav på Åby som startar kl 18.
Veritas odium paretFörvånad