God morgon 13/8
God morgon alla!
Här är det riktigt höst kallt nu på morgonen, blåser gör det oxå! Hoppas bara att vi får lite mer sommar innan den riktiga hösten kommer.
För övrigt är det arbete som gäller som vanligt, inget annat speciellt är planerat för dagen.
Ha en bra dag!
God morgon!
Just nu skiner solen men har regnat hela natten. Det var lite kallt i sovrummet inatt SKÖNT. Idag blir det jobb som vanligt sedan hästgöra. Vi hade en väldigt intressant hovslagare här igår, han verkar på Flyinge. Hästen som verkades gick som en dröm efter. Tror jag ska ha honom till mina shettisar, han har hand om ett par problemhästar här i Småland så han kunde ta mina när han var här. Fast han tyckte inte om att bli ifrågasatt av en Svensson, men jag var ju tvungen att fråga varför han verkade som han gjorde.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon!
Här fick jag stänga fönstret lite inatt, vaknade av att det vandrade isbjörnar vid fötterna
.
Verkade Cissi igår och skulle till o sko henne då ser jag att det var för stora bakskor
Så efter mkt krångel igår o ett snabbbesök i Bollnäs så blev det både bakskor och en brun utställningsgrimma 
..
Idag ska väl dom på sen så ska man väl pyssla vidare med lite jobb iom att grabben ska på dagis idag..
Ha det.

God morgon!!!
Här skiner solen efter en regnig natt. Jag är stel i hela kroppen efter att ha flyttat hästar i 2 dagar, idag blir det stallstädning i gamla stallet. En sväng ut till pållarna blir det oxå. Ska med lillgrabben på inskolningssamtal på nya skolan oxå, börjar där nästa vecka. Annars har jag inget planerat för dagen
Ha en bra dag allihop!!!
God Morgon!
Här är det härligt solsken dock lite kallt brrr…..
Idag blir det till o fortsätta stängsla då pappa o hans sambo fyndat på börjes till mig så jag kan göra klar hagen för vintern.Nytt aggregat är med inköpt. Förbereder också inför helgen då vi ska ner till vallåkra bilträffen . Ha de bra!
God Middag!
Idag fyller min äldsta dotter Malin 21 år (Mulla här på Forumet). Jösses vad åren går, känns som igår man var nyss fyllda 19 år och nybliven mamma. Ha en fortsatt bra dag "Lillstrumpa"!!
Idag kommer hovis och ska ta ett par av smågrabbarna då de ska byta bete idag så då är det bäst att ha det gjort. Och så ska Ivette raspas till då hon ska på utställning på lördag. Måste städa en del både i stallet och inne då det varit lite slappt ett tag
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 

#5: Grattis Malin! 
Grattis i efterskott Malin!

Tack för Grattisarna!!!