Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 1130 ggr
sonja
0

Lena Furberg serier bortskänkes.

Har tömt mina 2 gamla, fulla pärmar, där jag flitigt samlat ihop Lena Furberg serier, en del riktigt gamla t ex Gråben, Poli (en gruvshetlandsponny som det är synd om..läste den nyss, snyft) m fl. Det är utklippta sidor som har suttit i plastfickor. Näns inte slänga dem. Bortskänkes mot portokostnad. Tar ut dem ur pärmarna, de väger för mkt. OMGÅENDE.

Några nostalgiker därute???

Hälsn

sonja

Trim
0

Skicka dem till mig!

cinna
0

Åhh, de kommer jag ihåg!!! Måste vara typ 70-80tal?

sonja
0

Maila mig adress, så ska jag skicka dem i veckan.

info@lillakra.com

mvh

Sonja

Cattis
0

Åh, Poli kommer jag ihåg!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

sonja
0

Har just plockat färdigt, har suttit o gråtit o känt mig allmänt patetisk. Ja det är inte klokt. Men nu åker de. Ett halvt kg mix av missförstådda flickor, frihetsberövade mustanger, historiska travare och galoppörer. Små och stora hästar och enhörningar, allt inslaget med lagom sensmoral och fantastiska teckningar!

Trim
0

Jag har sänt dig adressen via kontaktformuläret. Ett halvkilo…Skrattande här ska läsas ochGlad ochGråter.

jojjehanna
0

Fanns Billy Boy där? Den ÄLSKADE jag, om en travare som blev bästa vän med en mobbad tjej och som hoppade ett staket med sulkyn och fick slaktas. DET var tårar det…

sonja
0

JAPP!

Billy Boy, utklippt från ett julalbum tror jag. Hur sorgligt som helst. Även Soldier Blue - för evigt fri….Gråter Ska kanske inte avslöja hur den slutar..

Dom ska kanske skickas runt istället? ;-)

Cattis
0

#8 Be om tillstånd att scanna in dem o lägga upp dem på nätet istället :-) Så kan vi alla läsa dem…

/Cattis

Sehvrin
0

#9 Jag tycker ditt förslag låter jättebra (jag kan bistå med en länk till ett bra serieläsarprogram gratis och lagligt) bara en hake… det är olagligt (förmodligen, tänkte bara göra er uppmärksamma på det, jag har dock inget emot det)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Cattis
0

#10 Därför sa jag att man måste be om tillstånd. :-)

/Cattis

sonja
0

Har redan packat o tejpat ihop. Det får bli upp till nya innehavaren.

jojjehanna
0

#8 får GÄRNA skickas runt!

Sehvrin
0

#11 aha, jag läste lite lite fel ^^'

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Cattis
0

#14 Sånt som händer ;-)

/Cattis