Öpaf's ponnyutställning, Kvinnerstaskolan
Var iväg till min skola idag, Kvinnerstaskolan i Örebro, där det idag den 15:e augusti var ponnyutställning som anordnades utan Örebro Ponnyavelsförening. Fottade nästan bara shetlandsponnierna så tänkte lägga upp lite bilder här på dom. Ni andra får gärna bidra med bilder därifrån också så alla andra kan få se :)
Jag är ingen höjdare på att fotografera, så ni får ursäkta om bilderna är dåliga..

Mycket fina bilder. Du har verkligen lyckats fånga ögonblick i dina bilder. Fint djup i dom också
Hej Clarissa
Jag äger Minimax Spender och jag tycker att du har fångat Spenders karaktär exakt på bilden!
Jag undrar om du säljer bilder? I så fall vill jag gärna köpa bilden på Spender!
Hälsningar Camilla Vallhagen

Jättefina bilder du tagit! Du får nog sluta med den falska blygsamheten..! 
Gillar de lite annorlunda vinklarna och kompositionerna.

Tack alltid kul att se bilder på fina pållar.
Ingen som lyckats fota Erikslunds Dolce?

Jag tror att #17 är Kanrikas Nimon, tvåårshingst som fick 5x8=40 poäng! Han är e.Hector af Sörtå u.Nobless e.Tunstas Domingo.
#18 är Abbe Vildunge, e.Vipke u.Vilda af Jäboruder

någon som har hela resultaten från denna utställning?

"26 japp det är Dolce
Grattis Kanrikas Nimon till 40p! är det någon som har en bild?

#29 här är han #17
#13 Läs gärna mer på min hemsida om att köpa bilder ;P Alla är tillsalu ^^,
Har nu lagt upp alla bilder jag fottade (alla dom bra bilderna), i mitt Picasa Webbalbum och länk till dom finns på min hemsida under kategorin "Arkiv". För att köpa bilder, läs under kategorin "Tjänster".

#´34 knäppte du några bilder på svensk ridponny? om inte vet du någon annan som gjorde de?
Tyvärr inte, blev bara på dom tre connemarorna som var med och en welsh mountain åring, och så shettisarna. Linn Forsström och Camilla Olsson var där som fotografer, dom kan ha någon bild på svensk ridponny. Camilla går i min klass så kan ju höra med henne ^^,
#26 Tack, bättre än inget!