Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 918 ggr
[lindatornerup]
0

Skäpperöds Arnim och Julia vann!

Igår var det engelska ridklass tävlingar i Ljunbyhed, anordnade av Rid och Sportponny föreningen. Och våran "Musse" och Julia 4 bast , vann sin klassGladInget stort kanske. men med tanke på att "Musse" för bara ca 6månader sedan var en osäker och oerhört rädd ponny som knappt gick att hantera pga detta! Och igår var han en fin ridponny ,som uppförde sig som han inte gjort annat !! Och gjorde bra reklam för sin ras, bla var den hollänske utställnings domaren mycket intresserad (tyvärr dömer han inte shetlandFlört) och tyckte mycket om hans typ. Passade på att informera om våra utställningar och bruks dagar också - lite pr är aldrig fel! Kan varmt rekomendera att ni kommer till Sportponny föreningens tävlingar , jättetrevligt, fina priser och trevligt folk!!    Linda på Stuteri Sissla

[lindatornerup]
0

putt

Emma-Andersson
0

Har de någon hemsida??

[lindatornerup]
0

Om du menar Rid och Sportponny föreningen, så hittar du dom på www.sportponny org.se . Jag vet inte hur mycket aktiviteter dom har , men det dom hade igår var jättetrevligt! Var det förresten inte du som ville ha samåkning till GM den 30e? Jag har 2 platser imin bil om du är intresserad.

Anne-Lisbeth
0

#0# Grattis till segern. Jätteroligt att det gick så bra!

Milla
0

Grattis så skoj! Nu efterlyser vi ju foto Glad

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

anette59
0

Som stolt mormor är jag jätte glad för Julia och Arnims bedrifter…anetteSkrattande

[lindatornerup]
0

Bugar och tackar!!!! Ja..jag ska skärpa mej så ni kan få se lite bilder på mina fina pållar…..men det tar lite tid till…sen ska jag nog fixa detFlörtGlad.