God morgon 2009-08-17
God morgon!
Första arbetsdagen efter semestern, tungt. Har bara gått en timme än så länge, känns som en evighet.
Ska köra Gurra i kväll, han är så duktig, intensiv men avslappnad träning inför bruksprovet… 
Ha en bra dag!
God morgon!
I helgen har hästarna fått vila har ägnat dagarna med att göra iordning trädgården och varit på fölmönstring. Kroppen värker efter att har krypit i rabbatterna. Idag jobb som vanligt sedan hästgöra ikväll.
Ha en bra dag alla!

God Morgon
idag är man lite trött i kroppen efter gårdagens utställning, men jag är jätte nöjd med alla 3 hästarna igår !
Har två dagar kvar på min semester nu, och det går för fort.. men det ska bli skönt o komma till jobbet igen :)
Nu måste jag börja med min lille kille inför avelsvärderingen, det börjar närma sig med stora steg, men man vet ju aldrig hur det går oavsett hur förbered man är..
Snart ska jag på möte med sonens lärare inför fyran som börjar på Onsdag.
ha en bra dag alla !

God morgon
Här är de 1:a semester dagen
. Känns jätte bra. Är dock lite stel och trött efter gårdagen. Men är super nöjd över mina tjejer.
Blir stallet om en stund och pyssla med hästarna. Lee ska ner på bete och Bastic ska köras en sväng.
Ha en bra dag alla

God morgon!!!
Här är man skit trött, är det konstant nu för tiden. Idag kommer hovis ut o verkar lilltösen. Annars blir det inte många knop idag. Ska ev gå på vattengympan ikväll om jag orkar.
Ha en bra dag allihop!!!
Go morgon.
Har legat vaken inatt till runt tvåtiden pga att det har riktigt störtregnat…
Det borde väl räcka med skitväder nu ??Har låtit som om taket skulle komma in..
Ska nog sova en timme sen ska jag ut och tömköra vårat nytillskott, Puzzel, ska bli så spännande o se vad hon gillar det.
Så nu finns det en welsh i shettisflocken med !
I em så ska Cissi få sig en tur med så fläsket får jobba lite..
Nattinatt..
He en bra dag alla.
God Morgon! Här är en till som är ständigt trött! Har tappat all energi och får inget gjort….inte likt mej alls
. Borde kanske kolla sig hos farbror doktorn. Det blir ev gräsklippning i em, det är snart knähögt
. Ska ialla fall och hälsa på mina flickor i veckan …vi saknar dom jättemycket! Ha en bra dag allihop!! Linda
God förmiddag!
Jag är inne på halvtid med min semester. Är precis så lat och bekväm som man får vara på ledighet. Fast jag skulle vilja ha lite energi…
Köper man det på Ica?
Marie
Godförmiddag !
Här är men hemma från jobbet med en trasig rygg, inge kul alls men men man får göra det bästa av situationen.
Ska försöka jobba lite med hästarna så gott det går. De flyttar hem till stallet i dag eller i morgon med efter 4 v på landet.
De är så mysiga båda mina små tjejer, busar o har sig. Så tråkigt att de båda var tomma. Hade så gärna velat ha föl nästa år.
Men men bara ta nya tag o försöka igen.
Ha en riktigt bra dag