Treårstest i Dalarna
Ett jätte tack till Dalarnas ponnyförening som ordnat en jätte trevlig tre årstest i dag.
Ser fram emot framtida utställningar
Alltid så välplanerade och trevliga.

Håller med helhjärtat!
En fantastisk dag.
Välplanerad, trevlig och med en sådan positivitet och glädje!
Tack för allt!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Hoppas på repris 2010, otroligt roligt att vi fått treårs-test !!!!!!Det bästa som hänt Dalarna är när Dalarnas ponnyavelsförening bildades!!!!!!!Stor ELOGE för eldsjälarna bakom föreningen!!!!!!

Håller med helt och fullt!
Välplanerat, trevliga funktionärer, duktiga piskförare!!
Tack för en trevlig dag!!!!

Ingen som har resultat? Är ju nyfiken hur det gått 
Nu har jag lagt ut resultat på www.dalaponnyavel.com
Tack alla för att 3-årstestet uppskattades. Självklart hoppas vi på att det återkommer även nästa år.
Tack även till alla som hjälpte till under dagen! Ingen nämnd ingen glömd! 

Jag måste ju stoltsera lite med fina Miss Marilyn som fick (som enda ponny) utmärkelse i både hopp och gångart
Grattis till min dotter Linnéa som äger denna fina lilla häst samt till hennes 11 års dag idag!
www.gullsmyrastuteri.se
#Stort grattis till det fina resultatet!!
GRATTIS. Bra jobbat både matte och pålle.
Föreningen tackar genom mig för alla fina ekipage, pubilk och all "credit" vi fått som faktiskt ser till att vi kan arrangera en 3 årstest och andra aktiviteter i Dalarnas Ponnyavelsförening.
Jag som ansvarig (för 3 årstesten) känner en stor lättnad att det så smidigt gick att genomföras hos oss.

#7 8 Tack!
www.gullsmyrastuteri.se

#6 Stort grattis i efterskott till Linneas födelsdag och grattis igen till dubbla utmärkelser.
#9 Tack för brevet, diplomen och rosetten som kom med posten, jättefina! Jag kommer gärna på fler av era aktiviteter!
#11 Ni och alla andra är Varmt Välkomna till oss i Dalarnas Ponnyavelsförening. Nu närmast är det utställning på måndag. Sen är det föl& unghästutställning i Falun 17/10. Morgan Johnson dömer:). Massor med aktiviteter är ochså på gång..

#12 Är unghästutställningen flyttad? Hade bestämt för mej att den skulle vara på Hedenslund… 
#13: Hedenslund har varit preliminär plats. Vi har ju haft det öppet hela tiden på hemsidan och nu är det klart att det blir vid Falu Ridklubb.
_______
Propositioner och anmälningsblankett finns på www.dalaponnyavel.com

#11 Tack Helene och grattis själv till dina fina tjejer!
www.gullsmyrastuteri.se

# 6, vad otroligt vacker hon är! Mamma Karisma är stolt!! Grattis!

# 6, vad otroligt vacker hon är! Mamma Karisma är stolt!! Grattis!