God morgon 19 dec
Ja nu har man vart ut med hunden och släppt ut och fodrat hästarna i denna vackra kyliga morgon, julen närmar sig sakta men säkert så fyller min bror på julafton och min son fyller 18 på juldagen så det finns lite och göra innan dess
Har Ni några förslag på vad jag kan ge min 18 åriga son
Må gott alla och ha en bra dag
MVH
A-K
God Morgon!
Fortfarande kallt ute jippi det ser faktiskt ljust ut så vi hoppas på att det håller i sig och faktiskt kommer lite snö. jag kan ju tyvärr inte säga vad jag har köpt till min bror som fyller 18 i januari eftersom han smyger runt här på forumet :) (AnTeX)
men teknikmagasinet och clas ohlson hittar man alltid något roligt! :D

Godmorgon, har julstädat igår, så nu sitter jag och myser i mitt än så länge fina vardagsrum utan leksaker överallt, hyllor där inga onödiga papper och annat ligger och skräpar, och inga strumpor under soffan. Bara julgranen som fattas.
Var ute och gav kaninerna frukost och tog en bild över vår frusna mosse, Mossen är inhägnad med viltstängsel, grannen tänker ha hjortar där. Tänk om man kunde få släppa ut ett gäng med ponnyer istället.
mvh Sanna
Har varit och lämnat yngsta dottern på dagis och tagit ut hästarna + utfodrat dom samt tagit in en hög med ved, så nu väntar jag bara på att kaffet ska rinna ner i bryggaren så är denna morgon också avklarad
Det är lite kylslaget idag här då vi har 6 minusgrader, mysigt!!
Ikväll ska "guben" hämta hem hö så att vi klarar oss i ett par månader.
Amor vincit omnia 

God förmiddag.
Har lämnat ponnyerna i hagen även om jag gärna hade stannat där hela dagen. Dom ser så nöjda ut med kylan (-7) vid 10-tiden och solen som har kommit upp.
Efter morgonfodringen var det bara att tina upp bilen och hämta pojkvännen och köra honom till sjukhuset, röntgenundersökning. Var väl inget han såg fram mot direkt..

God morgon!
Jag har varit och skjutsat barnen till skolan och matat hästarna med frukost, sen hunnit komma hem o städa lite.
Kallt o torrt på backen o i hagarna. Äntligen. Fast nu kan det få bli ett par plus ngt dygn igen så ytan i hagarna tinar och de kna trampa till marken så den inte är så förbenat knögglig. Man slår ju halvt ihjäl sig då man snubblar runt där. För att inte tala om hur irriterande det är när man snubblar o tömmer ut en halv hink med kraftfoder på backen.
I morgon börjar julklappsracet! :-/
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
God morgon!
Jag jobbar som vanligt, sitter mest och hostar och snörvalr. Varför ska man bli super förkyld just till jul??
Hoppas ni får en bra dag!

God Förmiddag!
Hästar, katter och kanin är omskötta. Skall åka och jobba om en stund, väntar på att grabbarna skall ringa och säga att släpkärran är ledig. Jag skulle behöva den idag, men frågan är om jobbet jag skall göra fungerar i kylan. Om inte, så finns det lite annat plock.
I morgon skall även jag köpa julmat och de sista julklapparna. När Mikael hörde att han var tvungen att följa med, ville han ställa in julen. Så istället får de vara hos morfar. Det går mycket fortare att handla utan barn som blir kissnödiga när toakön är 100 meter lång.
Jag vet fortfarande inte vad jag skall hitta på ditt våra respektive mödrar. Stefans julklapp har jag också kvar att köpa, men där finns det åtminstone önskemål. Väldigt många (och dyra) önskemål.
Godmiddag!
Släpat mig ur sängen och har 2 sjuka flickor hemma. *Grrr*
Jag har väl varit för snäll:) det är väl därför alla baciller hoppat på mig:). Posten kom idag med 2 hockeybiljetter som jag vunnit i lokaltidningen, kul!! MORA-Luleå…
#0 Sorry, jag har problem till Felix han fyller 11 i januari och på samma dag fyller min bror 40. Har ingen susning faktiskt mer är ett par skrillor åt Felan. (Kom på vad märket heter: KOR) *typ 4000:-*bara* men vad gör man: han är ju mitt pensionssparande*ironi* hehhe.. 18 bast….körkort skall han väl ta? En rattmuff*ASG*???

God eftermiddag!
Ytterligare en tenta avklarad och godkänd = ett steg närmare jullovet. Börja plugga in 28 grässorter där hälften ser likadana ut och lära mig alla latinska namnen, nga att göra i eftermiddag (=natten). Måste packa, städa och tvätta oxå idag då det är dags att åka hem imorgon efter tentan :-) Ska också hinna med att ta en fika med en kompis, vilket är betydligt roligare än allt det andra.