Köping den 20/9!!
Då det redan har börjat att strömma in anmälningar till Köpings utställningen den 20/9 så tänkte jag även kolla om det är någon där ute i vårt avlånga land som känner sig manad att ställa upp och sponsra utställningen??
Att sponsra en klass kostar 200 kronor.
Att sponsra ett special pris tex. Bästa Veteran, färgade eller liknade kostar 300 kronor.
Har ni andra förslag så hör bara av er så fixar vi detta.
Höra av er till mig via pm eller via mail johanna.granberg@hotmail.com
Utställningsansvarig
Johanna Granberg
Jag kan sponsra en klass Johanna! Gunilla.
#1 Stort tack Gunilla!!
"putt"
Fler som vill ställa upp??
Kan ha något speciellt åt dig, vet mer om några dar…
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
#5 Det låter spännande…

Ska fundera ut något jag emd måste det vara en summa pengar eller kan det vara ett färdigt pris?
#7 Det kan mycket väl vara ett färdigt pris, vi är tacksamma för allt!!!

Perfekt ska fundera på!
#9 Bara att höra av sig, när du funderat klart!!
"putt"
Någon mer som skulle kunna tänka sig att sponsra??
Krockar tyvärr med sommarpremieringen i Enköping 
#13 Vet tyvärr om detta, men vårat datum var satt innan premieringarnas, så himla trist att det ska behöva bli så
"putt"
"putt"
Börjar bli tjatig men det kanske finns fler som har lust att sponsra?!
Glöm ej att anmäla!!!
Är det någon fler som vill sponsra så går det också bra

När är sista anmälnings datum :D
Jag ska anmäla min ponny imorn, hoppas det inte är fullt!

Jag som ska sponsra ooopps dags att anm'äla tror jag :D
#19 Sista dag är den 21/8
Oj, börjar bli lite bråttom. Får se till o skicka in idag.
Men börjar det bli fullt?
Snart bara en vecka kvar att anmäla till utställningen…

Äsch, jag tycker att ni kan byta dag till lördagen istället… då när vissa av oss inte är på uppsamlingspremieringen. 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#25 Ingen bra idé, då är jag på bröllop 
Sista dagarna att anmäla, så skynda er…

Satte in pengarna nu de kommer den 21! Har två överraskningar med mig i transporten då :D de två hingstar som komemr stå på station hos mig 2010 (inte min egen dock)
#28 Du har väl skickat anmälan också
Har alla som anmält kommit med? Jag anmälde min ponny rätt sent så ja hoppas han kom med..
#30 Han har kommit med, ni skrev ingen mail adress så jag kunde inte skicka någon bekräftelse
För övriga så är det nu sista dagarna att anmäla på så kom igen och skicka dem i dag…
Skickar 2 idag. Betalade nyss.
Amor vincit omnia 
#32 Vad bra!! Du kan väl höra av dig via mail hur det blir med sponsring

Jag skcikar oxå idag måste bara fånga in uppgifterna då jag ju inte har passen på hästarna eftersom jag inet äger dom, men papper kommer :)

Jag har inte fått mail, kom jag med?
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
#35 Du kom med det är bara att jag har jobbat kväll (anmälan kom igår) och inte haft tid att sitta vid datorn just nu. Sitter fortfarande på jobbet nämligen och tjuv surfar.
Då är utställningen full
, jag kommer att meddela de som ej har kommit med via mail eller telefon. Reserv lista kommer att upprättas.
Hör av er vid funderingar.