Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 947 ggr
icansson
0

pimp my ride!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara tacka min pappa o hans sambo Abbe för att ni fixat till min vagn måste ju bara visa upp den här men först får ni se en bild på hur den så ut innan dom fixade till den

icansson
0

Här kommer en bild till hur den såg ut FÖRE

icansson
0

O här kommer bilderna som den ser ut nu när den är nymålad o nya fina däck

icansson
0

Fick också dynor till

icansson
0

O på baksidan av vagnen min logga

[Rebecka]
0

Man kan inte tro det är samma vagn.. Jättefin är den!Glad

Anna-karinS
0

Grattis till en jätte snygg "pimpning". Vilken skillnad och vilken söt ponny.

helenep
0

Himla fin vagn hörduduCool

UG
0

Oj vilken skillnad! Jättetrevligt!

icansson
0

Tack så mycket allihopa jag e jättenöjd men det är ju inte jag som ska ta åt mej äran hehe.

abbe75
0

Tyckte att du var värd detta lilla påhopp.

Nu till bakgrunden till detta.

Hon viste enbart om att vi skulle ta hem vagnen för att fixa till hjulen på den, då de som satt på var sneda och vinda cykelhjul.
Men vi fixade ett par mopedhjul då de är betydligt hållbarare för detta ändamål än cykelhjul.

Vi hade bestämt oss för att när vi ändå hade vagnen i vår vård så skulle lite färg sitta fint också. Sagt och gjort men vilken färg skulle vi ta typ svart eller blå är ju ganska så vanliga.

Men du, sa jag till min sambo vi tar lila för den färgen är din dotters favoritfärg samt att hon har den som stallfärg till sin häst.
Så iväg och fixa lite färg det skulle ju vara en specifik nyans också så det blev en lila metallicfärg till själva vagnen och svart färg till bräderna.
Sen sa jag att det skulle ju vara snyggt om man la in hennes logga bak på ryggen i samma lila färg som vagnen. .

Dynerna inhandlade vi på Ikeas fyndavdelning (då var de vita) samma dag som vi tog hem vagnen och sambons dotter var med när vi köpte dem.
Hon tittade avundsjukt på dynorna och undrade var jag skulle ha dem till och då sa jag att det skulle du bra gärna vilja veta va, då sa hon lite försynt att de skulle passa till hennes vagn (hehe hon skulle bara veta).
Då de skulle passa bättre in så färgade vi dem lila, det blev inte exakt samma nyans på dynerna som på vagnen men det gör ju inte så mycket för de går ju ändå i lila tänkte vi.

Hoppas att du får många härliga och roliga turer i din "pimpade" vagn.

Ps. Syns lite dåligt på fotona att den är lila.

Hanna-D
0

Vilken skillnad! Snyggt!