Inte fått katalogen till riksen..
Jag har två hästar anmälda till Riksutställningen men ännu inte fått någon katalog. Är jag ensam om det eller är det fler som inte fått? Till vem hör jag av mig ang detta, nu när det är SSS och ingen regionalförening som anordnar?

Fick min i slutet av förra veckan. Din måste försvunnit på vägen?

Jag har heller inte fått min..
Jag fick min i fredags förra veckan…
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Märkligt…
Jag har inte fått min heller, men det är för att jag inte äger ponnyn. Jag tävlar bara och ställer ut, så ägarn får katalogen :P

Magdalena Hoveklint är platsansvarig enligt proppen, kontakta henne så får ni säkert hjälp.
Det är inte Magdalena som har skickat ut katalogerna så där får ni ta kontakt med Malin Ohlin, är det svårt att hitta däremot så får ni kontakta Magdalena eller Kristina Korsbäck.
Magdalena är platsansvarig = sköter allt som har med platsen att göra, medan Malin Ohlin är utställningsansvarig = sköter allt runt utställningen

Lite mräkligt men de hade skickat katalogen till ägaren av stoet (jag äger numera fölet) trots att det är jag som är fodervärd till stoet samt har anmält, skrev ju givevis min adress. Så nu har inte jag nåon katalog och får helelr inte upp den på sss hemsida…
#9 Katja, både du och Frida kan sitta på var sida om mig, jag kommer att känna mig såå i centrum ^^ Eller just ja, det var ju katalogen som var i centrum ;-)

:D Ja verkligen :) Vet bara inte riktigt när allt börjar, startnummer och annat som kan vara bra att veta…
Seketariatet öppnar 09:00
Mätning 09:00-10:30 och 13:30-14:00
Start Bruks 09:30
Start Utställning 10:00
Lunch 13:00
Slut 22:00 nej jag skojar bara.

Tack! Måste bara kolla, fölklassen är den på em? Vill även gärna veta vilka startnummer och ev tid mina pållar har :) Pippi och Mirabella (fölet)
Tack Ulrika!
Mirabella har nr 11 och Pippi nr 82.
Båda är på em.
Pippi bedöms av Torsten och Mirabella av Ulrika.
Ska bli kul att se er. De är köpta av vår granne i Fjärdhundra

Kul! Jo Pippi var ju på betäckning hos mig förra årest och redan då tyckte jag mycket om henne så Mirabella är ju efter min hingst vilket ju är jätte spännande! Mirabellas bror Fernando ska ju även han visas då så det ska bli intressant o se vad dommarna tycker :)