God morgon 23 augusti
God morgon!
Idag står en körtur med Gardenia på schemat. Pyssel med hästarna och en löprunda själv ska också hinnas med. Ikväll är det styrelsemöte för NHAF. Förhoppningsvis får jag lite klarhet då angående fölmönstringen nästa helg.
Hoppas alla får en bra dag!

God morgon!
Skulle ha ridigt montélopp idag men hästen har fått en förskylning så jag stannar hemma. Sambon får åka själv med våran starhäst från stallet. Lite sugen på Köping och GM men sonen är bjuden på kalas hos "bästisen" så jag får vara mamma och skjutsa honom dit.
Lycka till alla som ska visa sina hingstar idag!

Morron, såg nu att det hann komma upp en morgontråd medans jag skrev en oxå, fortsätter på denna då.
Här är kallt,men hyfsat fint väder. Nyss hemkommen från jobbet efter en slitsam natt, hunden är rastad o kattlådorna rensade. Nu väntar sängen nån timme o sen blir det en sväng ut till pållarna, ev. lite stängsling om orken finns. Annars inga planer för dagen
Ha en trevlig sensommardag allihop!!!

#1 Lycka till på Sundbyholm idag! (och i Örebro imorgon
)
och lycka till ni som visar era hingstar på GM idag!
Godmorgon,
Idag ska jag tvätta, städa och packa våra väskor
, tidigt imorgon bitti åker jag och maken på en härlig solsemester till Cypern
.
Ha en härlig dag alla.

#3 Oj vilken koll du hade
Tack!
God Morgon! Är bara lite avundsjuk pådej #4! Har varit på Cypern flera gånger själv "i ungdoms dagar"
Jättefint !!!!. Var på 3 och 4 års test i Åstorp i går. Där var många fina hingstar. Min granne viade sin 4 åring och det gick bra! Och hon och hennes syster är uppfödare till en jättefin 3årig hingst, som gick vidare till Falkenberg nu i september, med fina poäng! Alltid kul när det går bra för någon man känner
! Idag ska vi köra ner och hälsa på våra "gullor"!!!! Saknar dom jättemycket, speciellt lilla Delfie! Det närmar sig utställning ,och det ska bli roligt att visa henne för första gången!! Var förresten i , också i en jättetrevlig ridshop , utanför Åstorp , igår( passade på när det var paus i ridhuset) . Där fanns både nytt och begagnat till bra priser + ett stort urval! Det heter "Ridshopen i Sånna" ,så är ni närheten tycker jag att det är värt ett besök: Jag gjord fynd ,som tex en jättefin kavaj till Sissel för 50 kr . En runda i tvättmaskinen och den är som ny
. Invigs på Lördag i Handlerklassen! Ha de Linda

#5 travsport.se är en bra hemsida 
God morgon!
Idag bli det till att hjälpa pojkvännen med o skruva med bilen, senare på em blir osckå en körtur med timotej.