Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 987 ggr
Charlotte-J
0

God Morgon 24/8!

God Morgon!

Känner mig alldeles manglad idag efter helgens bravader. Först jobba hela dagen på V75 i lördags och så hem och bada häst. Sen GM igår med tillhörande resa. Men det är det värt Flört Jag är så glad för min älskade Findus! Han kanske inte är lika "flashig" som många andra fina hingstar men jösses så snäll han är. Han har ett sånt psyke så det är helt otroligt. Bland alla vackra hormonstinna pojkar igår så stod han och sov eller försökte äta gräs. Tror han gnäggade 2 ggr på hela tiden. Han är en filbunke helt enkelt och vi avgudar denna Gentleman. Extra kul att han fick en helt jämn 40 p rad också då vi hade valt att få poäng. Fick tyvärr inga bra kort alls då vi fotade innan vi lastade och då var han så trött och bara stod och hängde, så vi får hoppas någon annan fick nån bra bild som man kan få köpa kanske.

Ha en bra dag allihop!!

Amor vincit omnia Kyss

balotte
0

God morgon!

Har precis skickat min dotter till skolan, första dagen efter sommarlovet. Helgen har jag tillbringat på brukskörning och vid strykbrädanRynkar på näsan, men nu är alla fönster putsade och nya gardiner upphängdaSkrattande skönt. Igårkväll löshoppade jag alla.

Ha en bra dag alla!

polgara
0

God morgon!!!

Lillgrabben har kommit iväg till skolan o jag tvättar som vanligt. Ska försöka få upp mellangrabben så den oxå kommer iväg till plugget (börjar inte innan 10.20, slappa tider för gymnasieungdomarna). Idag har jag inget mer än tvätt, städ o stall på agendan så det blir en lugn o härlig dag, ska ta en lång promenad med hunden senare.

Ha det bra i solskenet allihop!!!

[lindatornerup]
0

God Morgom! Grattis  till fina poäng på din hingst #0! Och  tänk om jag kunde dra mej mot strykbrädan ..då kunde jag också få upp mina snygga gardiner, som ligger nytvättade i stykkorgen!!  Igår var vi och hälsade på flickorna på betet, igen! Så fina dom var , både i hull och hårremCool. Och min lilla Delfie har bytat färg, igen. Nu ser hon ut som en liten söt choklad pralin!!Får se om hon charmar domaren lika mycket på LördagFlört. Fick även städat min bil vilket var på tiden. Idag ska jag hämta 2 garderober som jag ska ha i sadelkammarn, får se till att få lite ordning på alla hästprylarna! Så lite städ lär det ju bli idag,och ev ska jag lägga upp halmen som ska ligga runt höet också….ja vi får se vad tiden räcker till!!Glad  Ha de!  Linda

[Teddy]
0

Godmorgon!
Precis som Lotta är jag lite "bakis" efter två dagar med shetland. Din Fndus var ju kanon Lotta! Och Jack! Vilken pudding.

Idag ska jag få besök av hovslagaren och på em ska jag iväg och chpmärka föl.

Ha D!

VeronicaP
0

God morgon.

Här är det förkylt på barnen men det är ju rätt vanligt när de har börjat skolan de började ju för en vecka sedan.

så det blir till att ta en tur till apoteket idag och köpa nässpray ;-)

Själv är jag sliten efter en hel dag på travet i Tingsryd .

ThiffannyJ
0

God morgon! Är också lite "bakis" efter hela helgen måste jag säga. Är ledig i dag, och ska bara pyssla och plocka lite efter helgen, och smälta in hela helgen tror jag!

Hemsidan är uppdaterad med bilder på våra pållar om någon vill se men inte var på plats. Ska skriva några rader i dagboken i dag också.

Solen skiner, ska ut och träna lite körning inför bruksprovet i dag också!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com