God morgon 2009-08-26
God morgon
Sista natten - sen är jag ledig tom lördag! Ska sova länge, blev inte så mycket sömn igår och sedan ska jag köra Gurra som äntligen fått skor på hovarna! Fick lite panik när hovarna började trasas sönder så nära hingstpremieringen, har numer bara asfalt och grusvägar att köra på, alla "mina" fina sandvägar är nu fulla av grovt grus 
Ha en bra dag!
Godmorgon ! Hann du först idag ?
Jobbar också sista natten före en lite längre ledighet. Idag ska jag sova ett par timmar, sen ska det handlas och fixas det sista innan vi åker på lite semester.
Har lite ångest för flygresan som vanligt, men det blir skönt bara man kommer på plats.
Ha en bra dag alla.
God Morgon!
Uppe med tuppen vaknade vid fem o va dunderpigg, idag blir en tripp till växjö för o handla lite smått o gott till pollarna med kompis o pappas sambo.
Igår blev en långtur med timsan så idag får hon vila upp sig.
Ha en bra dag!
#1 Åker ni från Arlanda?
Ja det gör vi. 28/8 kl 05,40. Man skulle väl ha sovit över på Arlanda, men vi har inte fixat nåt så vi får bila på natten.
God morgon?
Vaknade vid 01.30 av att ena katten hade party i köksfönstret med en nattfjäril eller nåt och väsnades nåt alldeles. Sen strax därefter så drog 2 råbockar i gång med konsert på stubben nedanför sovrumsfönstret
!
Sen vid 6 var jag ut med hundarna o morgonen startade med moln o lite regn i luften, skönt att det faktiskt inte kommer bli så varmt idag då jag ska iväg o köpa hem spån o skura stallet.
Vill flytta NU!
Jobbade lillan igår o det gick super, hon är såå duktig…
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God morgon!!!
Här är det kallt o duggregn på morgonen. jag är skit trött efter att ha sovit dåligt inatt, dessutom borde det förbjudas att behöva gå upp tidigt på morgonen. Förstår inte varför ungarna ska börja skolan så tidigt varje dag. Idag blir det stängsling i stallet så pållarna får lite nytt bete, annars inga större planer för dagen.
ha en bra dag allihop!!!

God morgon!
Fick skor på Gardenia igår, så idag ska vi ut och köra i skogen - äntligen!
I eftermiddag blir det en sväng in till Boden. Arbetsförmedlingen ska besökas för sista gången på väldigt länge hoppas jag, för jag fick jobb igår! Börjar på tisdag :)
Hoppas alla får en bra dag!
God Morgon!
Kom i säng 24:30 igår efter berget med viktvätt, gräsklippning och hästtillsyn, helt förunderligt att jag vaknade pigg 05:45 i morse. Måste fortsätta med AloeVeran jag dricker dagligen - ifall det är den som gör det!
Efter jobbet idag blir det tandraspning för två av mina ponnyer på Sundbyholms ATG-klinik.

God morgon. Regn här i natt men det verka klarna upp.
skittrött idag och kroppen är väl inte heller på bästa humör idag. Idag ska jag köra in Amanda och Emilia så de kan köra Bethoven på banan idag och se om han är klar till att kunna kvala, då måste jag fixa mätintyget på honom hm.

#7 STORT GRATTIS till jobbet! Skönt att slippa Arbetsförmedlingen
Min lilla rymling Majblomma hade stannat i hagen i natt. Hoppas nätet jag satte i hörnan där hon rymde kommer att hålla henne inne även i fortsättningen.
Annars är det allmänt pyssel med egna och lånade pållar (sötnosar) 

#7: Grattis till jobbet! 

#10 + 11 Tack :)
Skönt att Maja blivit där hon skulle inatt…

#7 Grattis till Jobbet
God morgon!
#7 Grattis till jobbet
Här är det grått och regnar gör det, jobb som vanligt sedan handla till dottern dom ska cykla 2 mil imorgon och sedan sova ute i vindskydd hoppas dom slipper regnet.Ikväll blir det promenad med hästarna jag har så ont i min rygg så jag promenera med dom istället för att köra. Även fotbollsmatch med dottern.
Ha en bra dag alla!

#7 grattis till jobbet
#7 Grattis till nya jobbet!!! #5 Visst år det gulligt med katter,speciellt när dom väcker en tidigt, mycket tidigt på morgonen av , (som mina tex) "formel 1 lopp"runt hela huset + upp och ner i trappan !! Var hos betes flickorna igår. Urd och lilla Delfie fick verkat sina hovar, och dom skötte sig bra, fast det var en annan hovslagare. Men han tog det lugnt och dom blev mycket fina om "tassarna"
. #10 Vad bra att Majblomma tog sig en vilopaus ifrån "galoppträningen"
Och vilken superfin bild du tagit på Delfie….MÅSTE HA DEN!!!!!!! Mina flickor är så fina nu och det märks att dom får bästa service och mycket kel , varje dag!!Det är guld värt
. Idag ska jag till en vet jag hjälper ibland, och assistera vid kastrering av hundar och katter. så det blir en del jobb med nål och tråd som ska göras. Och kanske blir det lite tid att fixa till håret också, ser ut som en "rugguggla" i skallen och man får väl se lite ordentlig ut själv ,på Lördag. Annars lägger man ju all tid på att hästarna ska vara fina! Städa kanske…? Skulle gjort det igår , men det blev inoljning av trädäcket istället….ingen risk att man är utan en massa " måsten",vill ju gärna få gjort en del innan det blir kallt. (hoppas det dröjer, dock) Ha en riktigt bra dag allihop! Linda
#7 Jättegrattis till jobbet.

Stort tack för alla gratulationer!! 

#5 jag vill också flytta NUUUUU! Hästarna flyttar på lördag kväll, sen är det bara vi människor som får vänta i 6 MÅNADER innan vi får flytta till gården *längtar nåt alldeles otroligt*
#7 GRATTIS från oss också! 
Efter jobb ska jag en snabbis till Hööks, ut till Jonstorp och sätta upp fler grindhandtag, till hästarna, handla och om jag hinner behöver jag börja klippa på ligustern…
I morgon kommer hovlagaren och på fredag blir det till att bada häst.
Längtar till lördag, men är inte direkt nöjd med hur Hexa har utvecklats… hon ser ut som ett får, ullig kropp och pinniga ben *blä* men det ska bli kul att få se alla andra fina hästar!

#7 Grattis till jobbet!
#7 Grattis till jobbet, så skönt för dig! 
Man ska inte säga för mycket, har blivit inringd att jobba extra i natt…

#7 Grattis till jobbet!