Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 850 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2009-08-27

God morgon

En regnig morgon, lite skönt för då sover man bättre, en tung natt men känner mig förvånansvärt pigg.

Blir lite körning och det vanliga hästpysslet idag.

Ha en bra dag!

polgara
0

Morgon!!!

Har inte kikat ut än idag så jag vet inte hur vädret är. Väckt lillgrabben så han kommer i tid till skolan o så har jag betalat mina räkningar nu på morgonenSkrikandes. Idag blir det till o stängsla färdigt nya betet till pållarna o sen ska jag packa bilen för helgens färd till Bjärsjölagård (har mkt för mig imorgon så jag hinner inte då). Ska en sväng till mäklaren oxå då exet äntligen bestämt sig för att han inte ska bo kvar i huset, så nu är det dags att sälja det.

Ha en bra dag allihop!!!

SannaHolmgren
0

Godmorgon.

Idag ska jag åka o jobba några timmar, sen måste jag handla, sedan har vi dialogmöte ikväll med skola och föräldrar så vi ska dit och försöka få vår skola att bli lite bättre än vad den är idag. Sedan måste jag hitta en kopiator så jag kan skriva ut det sista till programbladen till helgen. Annars får jag köpa en stor säck med bläckpatroner för vår skrivare klarar max 60 ark sedan är bläcket slut i den. Grymt irriterande när man har 30 x 10 ark att skriva ut, med text på båda sidorna…

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon . Här är lite halvklart idag men jag hoppas det blir uppehåll hela dagen så man kan få gjort en del ute idag ;-)

Igår var vi inne på banan och tränade med Bethoven och han gick jättebra och då det bara var 3:e gången totalt han var inne på banan och han gick på tider mellan 3.08-3.18 så var det kanon så det blir väl till att anmäla honom på travet så han kan kvala och hinna gå något lopp i år.

Milla
0

God morgon!

Verkar bli en bra dag idag. SJälv skulle jag väl egentligen ha sovit nu men jag kan inte sova, fruktansvärt irriterande då jag ska jobba i natt.

Inte lönt att ligga kvar och titta upp i taket ju så jag ska snart in i duschen för att köra till Vejbystrand och hälsa på min gamla arbetskamrat, sen blir det handla i eftermiddag och sen då jobb i natt.

Ha en bra dag.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

[lindatornerup]
0

God morgon! Tror faktiskt att solen kommer till Kågeröd idag. Jag ska också packa lite inför Lördagen, har fullt upp imorgon,"Musse" ska badas , han rullar sig varje dag Tungan ute, och ser ut därefter! Ska även fortsätta med att röja i sadelkammaren…ser ut som ett bombnerslag där! (också) Men där är en del som ska gå till loppisen nästa lördag, så allt ska inte kastas. Fattar inte var alla prylar kommer ifrånFlört. Ska verkligen bli roligt att komma till Bjärsjölagård msd pållarna. Hoppas bara vädret blir bra ,och inte som när Welsh Syd var där , åska och ösregn….det var verkligen otur!!  Ha de  Linda

[Billan]
0

God förmiddag.

Just klivit upp  sov lite extra då vi ska åka till Arlanda och Mallis i natt. Ska bli så skönt att få bada i havet, älskar bara det.

Milla, har du provat spikmatta ? Jag har fått jätte bra sämn sedan jag började ligga på den innan jag ska sova. Det har blivit som ett gift. Men sover gör jag.

Ha det gott alla därute.

ElisabethA
0

God middag!

Vill börja med att passa på och tacka för alla grattis jag fick i gårdagens tråd! Det värmer!

Idag har jag varit på inskolning på nya jobbet. Ska dit igen om ca 30 minuter och följa med och hämta fritidsbarn. Så får jag sett hur det går till också :)

I eftermiddag ska jag pyssla med hästarna. Fölet ska visas på lördag på fölmönstring, så det är lite nervöst… Käklinjen är klippt, så nu ser hon inte ut som en nallebjörn längre. Hon travade som en GUD igår när vi tränade - helt fantastiskt vilket travsteg hon redan har! Det gäller bara att hon vill visa den när det verkligen gäller…

Hoppas alla får en bra dag!

ThiffannyJ
0

#6 Jag får ligga på en spikmatta hos min massage-tant också! Den är toppen!

Ska köpa min en egen snart, jag ska köpa en 'soft' för classic är för hård för mig…

http://www.spikmattan.com/

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Milla
0

Japp jag har spikmatta och den är kanon! Jag tror att bara jag blir van så kommer nog jag att kunna sova som jag ska.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se