Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 868 ggr
Annette
0

Julklappar till er själva

Vad önskar ni er i julklapp?

Själv kan jag inte komma på en enda rimlig sak. En hästtransport är väl lite att ta i….

RebeckaSvensson
0

Väldigt lätt för min familj att köpa julklappar till mig i år. Önskar mig bara en sak, och det är pengar.

Lorita
0

Nej, jättebra nyttoprylar ska det vara.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

JMax
0

Jag börjar jobba igen efter mammaledigheten 1 februari och har inte köpt kläder på typ två år så jag önskar mig presentkort och pengar till kläder. Har typ bara hästkläder och jag tror inte att de uppskattar det på jobbet…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

FredrikN
0

vet inte om man kan kalla det en julklapp,, men eftersom jag snart måste avliva min hund… (tyvärr, han har varit min vän i 11 snart 12 år), så har jag beställt en ny hundvalp. en julklapp till mig själv.

Annette
0

#4. Beklagar. Inte lätt att vara utan hund efter så många år. Det gör du rätt i som skaffar en valp. Hoppas du får behålla den minst lika länge.

Milla
0

Önskar mig inte något,har fått lilla Nougat av familjen så jag är mer än nöjd, jaja nu var hon inte en julklapp men jag känner att det räcker och blir över så därför har jag sagt till familjen att jag inte vill ha något alls.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Sehvrin
0

Jag önskar mig massor med saker, ju, kan inte räkna upp allt, men bla tallrikar, en gjutjärnspanna och lite böcker (mest manga) men de har aldrig problem med att hitta julklappar till mig ^^'

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Pyttis
0

Önskade en 4-hjulsvagn, men det var ingen som nappade på den idén (förutom jag då) så nu har jag gett (köpt) mig en sådan självGlad Hämtades igår! Jättefin julklapp till mig själv, hoppas pållarna också tycker detFlört

Charlotte-Aveback
0

Min sambo brukar vilja ha klara och tydliga direktiv om vad jag önskar mig i födelsedagspresent eller julklapp. När jag för några dagar sedan föreslog att vi i år skulle överraska varandra och fixa en hemlig julklapp åt varandra blev han alldeles blek … Flört

I helgen kom jag hem från en shoppingrunda och var så nöjd med vad jag hade köpt åt honom!

Idag meddelade han mig att han fixat en julklapp åt mig också men att han måste kolla med mig om datumet är OK innan han bokar in det: Att vi skall fira nyårsafton med övernattning på Hasseludden Yasuragi Spa! Gissa om det är OK för min del! Skrattande

Angel
0

En hästtransport vill jag också ha.. Glad

Men jag har önskat mig en pulsklocka! eller beställt kanske är rätta ordet..

Lauth
0

Ja det här med önskningar till jul är svårt. Önskade mig en hoppgjord till halvblodet av min mamma. Annars så är nr.1 på min egna lista ett par nya läderridstövlar. Är väl dags när sulan i dom gammla har gått i två bitar. Men det får bli till rean, så det blir en sen julklapp till mig själv!

Sasser
0

Jag önskar mig Trisslotter…..Vill att det plötsligt händer mig:)

kacka
0

Jag önskar mig en mortel, bjällerkrans och digitalkamera…

Yazmine
0

Jag vet facktiskt inte vad jag önskar mig,snälla barn skulle vara roligt om man fick uppleva nån gång,just nu är dem som katt och råtta.Men pengar skulle inte vara så fel,men det kan jag nog inte få då jag vill ha så pass att jag kan köpa mig en hästgård =)

maggan
0

En fin dräktig svskäck!Räcka ut tungan

jojjehanna
0

Inget alls tror jag. Visst finns det massor jag vill ha (ett hus tex) men vi har för länge sen slutat köpa klappar till varandra utan brukar tex resa bort istället. I år är vi hemma men i husköpartagen så klappar till oss själva är ingen hög prioritet när man tänker på huspriserna i gbg…

Daladis
0

#0 -Jag köpte mig en beg.transport, så den är struken på önskelistan Glad.

Däremot önskar jag mig boken: FÅR, lånade den på bibblan och den är mycket läsvärd, så den blir jag lycklig om jag får Flört.

Asagard
0

Har redan fått min julklapp - ett piano!! Stort, svart och hur vackert som helst. MEN, det är ostämt än så länge, så det låter förskräckligt när jag spelar. Men, det ska vi fixa också. :-)

I övrigt önskar jag mig ingenting. Så länge jag får vara med barnen och sambon, så är min lycka gjord!!

VeronicaP
0

Har alla redan också gett mig min julklapp , jag ska åka till Paris 26-29 januari och titta på Prix d'Amerique …

Fast nog hade vi tänkt leka lite turister med *ler*

Celma_jojo
0

Jag Önskar mig som vanligt CelmaRäcka ut tungan

Milla
0

Idag fick jag min lilla julklapp av minsta dottern. Hon hade hittat kylskåpsmagneter med bordercollie på och hon vet att jag älskar allt som har med BC att göra så hon köpte två stycken som jag fick nu idag. Goa unge!!!!! Dom är super finaSkrattande

#20 Vill ha Celma?? ja du så fort du har gett mig en miljon så är Celma din det vet du………..Kyss

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

AusaBausa
0

snälla barn hade inte varit fel nej….känner igen mig där #14 mina är med som hund o katt och äldst är värst! men det är väl jullov vi behöver allihop…bara 2 dagar kvar. Jippi!!! Annars önskar jag en ljus brun sadel som matchar mitt träns och sen en hästtransport o en hästgård.

sanne
0

Har gett mig själv en julklapp.. Beställde 2 jättefina visningsträns från AnnChristine, oj vad förvånnad min man blev.. Hi Hi.. men det var det värt,dom är såååå fina, kan knappast vänta till första utställningen.

bonde
0

Ridstrumpor är något som alltid återkommer på min önskelista från år till år. Jag har även önskat mig en branfilt, nya Henning Mankell boken, ett hästtäcke, presentkort på biobiljetter och en stor laddningsbar ficklampa att ha i stallet så man kan lysa i hagen när hästarna dröjer med att komma in på kvällen. Höll på att glömma en ask med romerska bågar, mums.

Tigrou
0

En westernsadel, fast jag hann före och köpte en själv.

Så nu är det en Prix d'Amerique resa som står högst upp på listan. Annars kanske jag kan knö ner mig i Veronicas väskaFlört Jag längtar faktiskt till Paris igen Gubben har varit där TRE gånger sedan vi flyttade därifrån, snacka om orättvistLedsen

Murre_Uddiz
0

Lite olika hästsaker =)

Kratern
0

Jag köpte min julklapp till mig själv igår. En bomlös sadel att ha till min Islänning. Skrattande

Nu kanske det kan bli inridning.

SannaHolmgren
0

Jag önskar mig nya hjul till rockarden, så jag kan bygga färdigt.

Och så önskar jag mig tömmar. Önskar mig också en resa till Equitana hästmässa i tyskland som är i mars, det hade varit nåt.

SaraDoos
0

har alltid svårt att komma på nåt att önska mig…. ett svart shetlandssto skulle jag ju vilja ha, men det är ingen brådska med det.

Strumpor är väl nåt jag behöver - har slängt 4 par senaste veckan för det har varit HÅL på dem (??? hur blir det så?). Nya glasögon hade inte heller varit fel, de jag har nu har fått sig en del kängor.

paparatzi
0

Jag önskar mig mod nog att klara av att få stona betäckta under 2007 (för dom som inte vet lider jag av panisk förlossningsskräck)

samt att alla som redan har klarat detta ska få friska och fina föl, det får bli min önskan.

Annette
0

Jag köpte en julklapp till mig själv igår. Dottern får  Scandinavium-biljetter och hon är ju för liten för att åka ensam.Glad