God Morgon 28 augusti!
God morron! Är i full gång redan ( undrar om det rycket håller isig hela dan….?) Har iallafall packat ihopa alla prylar som ska med i morgon, men ska stryka Sissels vita skjorta + det jag själv ska ha på mej( fast det utbudet är starkt begränsat
) Och så ska Musse badas och fixas med i em. Och så ska jag till systern , som är frissa, och få gjort nåt med håret…vad hon än gör kan det inte bli sämre iallafall! + att jag inte får glömma hämta sissel hos mormor…..PUH
Dygnet skulle behöva ha fler timmar känns det som. Ha de Linda

God förmiddag!!!
Gråmulet väder o lite duggregn. Ungaran är i skolan o stallet klart för dagen. Städat har jag oxå gjort o diskat jättedisken, fattar inte var den kommer ifrån när man inte är hemma på dagarna o ungarna i skolan. han inte med o packa bilen igår för Skåneresan så det får jag göra sen. Ska vara på arbetsförmedlingen kl 13 o efter det bär det av mot Höör först o sen Bjärsjölagård.
Ni får ha en trevlig helg allihop!!!
God Morgon!
Idag blir de ut till hästarna, då dom ska putsas o bli fina till morgondagen när jag ska på agility.
Pappa o hans sambo kommer ikväll då vi ska köra tidigt imorgon.
Ska till vårdcentralen o förhoppningsvis få nånting för min öroninflammation himla jobbigt o ha,,,,
ha en bra dag alla!

#2 jo jag vet precis hur det känns att ha öroninflammation, haft det 6 ggr bara iår, käkar just nu penicillin för det.
Krya på dig!!

God morgon!
Ja ha så var man ett år äldre igen..
Vart tar tiden vägen? Första dagen på länge man är ledig från jobbet så födelsedagen ska bara firas med att göra ingenting, så skönt. Ska upp kl 4 i morgon bitti då det bär av till Storfors där Sveriges första utställning för Amerikanska miniatyrer hålls, så firandet med släkt och vänner får skjutas upp ett par dagar. Ser fram emot utställningen, har någon vägarna förbi Storfors rekommenderar jag att svänga av och kolla in många vackra Miniatyrer, tror även att det kommer ställas ut lite Minishetland.
Ska snart åka ut till stallet och pussa på hästarna, tyvärr ser det ut som att det kommer börja regna när som helst…
#4 Grattis!
3# ja usch hade det mkt när jag var liten har inte haft de på flera år förren nu o usch så jobbigt de e., hoppas du slipper dina besvär du med

Slutar halv 5, sen är det full fart hemåt! Bada häst och packa inför morgondagen står på schemat. Har i a f förberett och skrivit en kom-ihåg-lista så jag inte glömmer något… Vi ses på Bjärsjölagård i morgon!
# Grattis!
Idag har jag äntligen fått ändan ur vagnen och varit o skurat ur mitt nya stall och köpt hem spån så nu är det gjort. Annars en fläng dag då jag varit runt överallt, känns det som iaf.
Ha en fortsatt fin fredagskväll!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Nu är jag färdig ( på alla vis !). Jag har också flängt som en skållad råtta hela dan och nu sitter jag med en slinghätta på huvudet, och är supersnygg
, men jag kan hålla kväll nu , och koppla av lite…Skönt.
Godkväll !
Idag vart det en kortis på jobbet , först försenad dit sen fick jag gå hem vid lunch då mellan sonen vart sjuk.
Små tjejerna fick byta hage idag, det vart uppskattat de fick en lite större hage så de rejsade runt och brallade.
Lina gör framsteg med inridningen, det är så kul är så nöjd och glad med henne.
Ha en fortsatt bra kväll

Godkväll alla!
Dagen är inte slut än här ,ska ut o bada två hästar .Har varit o lämnat lillgossen hos föräldrarna ,handlat lite till i morgon .Har farit o flängt hela dagen . dagen började som en kratta för min del ,gjorde bort mig totalt på sjukhuset ,läste helt tokigt och var helt innepå att det var idag jag skulle vara där men det visade sig att det stod sept och inte Aug . Dagen började iallafall med ett skratt och ett rött ansikte.
Ska packa ner lite grejor till i morgon också och göra lite middag så att mannen också får lite mat när han kommer hem ,han förbereder för bjärsjölagård ikväll .
Ha det gott alla ,vi kanske ses i bjärsjölagård i morgon
Ungefär allt har gått fel idag. Har visserligen tagit mig halvvägs till 50 nu, men sen lyckades jag bli omkulldragen av och släpad efter Pajen, skrapa upp knät, få nån form av pisksnärt i nacken, vilket resulterade i synfältsrubbningar och sedan kraftig migrän så födelsedagstårtan inte fick vara kvar där den var och jag kunde varken sitta eller ligga. Ingenting har funkat efter det, och min vårdcentral hemma i Sthlm sa åt mig att åka direkt till akuten. I Karlstad tyckte de att det var lite lugnare. Som tur är har mamma tvättat hästarna inför imorgon, och tofsning av manarna pallade jag själv. Bara att hoppas att det går över till imorgon.
#12 Åh din stackare! Håller tummarna att du kryar på dig snabbt.
Veritas odium paretFörvånad