Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 788 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2009-08-29

God morgon

Ingen god morgon-tråd än…? En timme kvar på jobbet, ska bli skönt att komma hem, ska iofs bara vända, husvisning väntar idag på förmiddagen, spännande!

Lycka till alla som ställer ut idag!

Ha en bra dag.

runas
0

God morgon!

#0 letar fortfarande? Är så glad vi hittat nåt även om det "bara" är för hyrning.

Idag blir det stallet och lunch hos farmor då farfar är hos systern som fyller 80 i Tyskland. Ska börja köra över saker till nya stallet så att det iaf blir klart, väntar fortfarande på yttertrapp men den är på G. Blir nog förseningar då snickarnas chef dog häromdan så…strul, strul. Vill ju ha hem flickorna oxå…

Nåja…

Ha en bra dag och lycka till alla som ställer idag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

[lindatornerup]
0

God Morgon! Är i gång nu och ska i väg till Bjärsjölagård, det ska bli jätte kul. "Musse" blev "badad"  igår och ser riktigt snygg ut!! Nä det blir inte mer än så här idag, måste fixa mer innan det bär av ,innan 7Glad. Ett stort lycka till allihop som ska på utställning idag !!

Charlotte-Aveback
0

Lycka till alla som skall visa idag!

Annelie-P
0

Godmorgon, strålande väder! Två utställningar idag, hoppas de flesta blir nöjda. Hoppas också att det poppar upp något resultat här då och då, nyfiken som vanligt.

Detta är sista helgen innan jag börjar skolan igen, ska njuta hela tiden, även om jag tror denna termin tre som är en enda stor medicinkurs blir jätteintressant.

På eftermiddagen ska jag bada Lätta inför Jälla imorgon. Ruta ska fölmönstras också och hon skulle verkligen behöva ett dopp.. Men hon får avstå det denna helgen med, hon har varit så lättfrusen i sommar så hon behöver nog allt fett hon kan få i pälsen inför hösten.

#0 Hoppas det blev en lyckad husvisning!

ElisabethA
0

God morgon!
#0 Hoppas ni snart hittar något!

Här blev det en tidig morgon. Eftersom dom lovat fint väder inatt och dagsregn idag valde jag att ha hästarna som ska visas idag ute inatt. Tog in dom i morse och nu vräker regnet ner. Skönt att dom är torra!

Ikväll ska vi bort och börja elda i bagarstugan eftersom vi ska baka mjukkaka hela dagen imorgon. Ska bli riktigt kul att testa göra det på gamalt vis i stor vedeldad bakugn. En dam här i byn har lovat hjälpa oss och visa hur man gör.

Lycka till alla som ska visa idag!
Ha en bra dag!!

balotte
0

God morgon!

Här är det grått idag. Idag blir det hästgöra hela dagen, löshoppning, göra en agilitybana och sedan kolla den nya tuppen hönsflickorna är inte snälla mot honom, får ge dom en dag till annars så får han bo i hos getterna tills han vuxit till sig lite (bara 3 mån).

Ha en bra dag alla!

Hanna-D
0

#1 Letar tills vi hittar något.

#5 Det hoppas jag också, känns tröstlöst, i alla fall när man vill ha mark!