Sixton såld!
För en vecka sen la jag ut min Sixton på annons. Intresset på honom var stort! Hade ett antal som ringde på honom och ville komma och kolla.
Idag kom en familj från Malmö för att kolla på honom. Dom vart helt förälskade i honom och bestämde sig för att ta med honom hem.
Verkade vara en härlig familj så jag tror att han får det bra där. Kommer användas till ridning och körning.
Så det lär bli ett par resor till Skåne framöver=)
Men saknar min lilla Sigge nåt fruktansvärt=(
Va bra att du hittat ett bra hem till honom!

Ja verkligen! Verkar vara kanon.
Men trodde inte det skulle gå så fort.. Satte ut det pris ja ville ha för honom och trodde inte folk skulle nappa så fort med tanke på den uppfattningen vissa har om shettisar.
Men jag har tagit det pris som jag tyckte han var värd, å ett bra hem har han fått=)
Såg anonnsen på hästnet för någon timme sen och blev förvånad. Varför sålde du honom?
Men Malin, vad är det du säger?
Har du sålt Sixton? Varför? Fina pojken…

Sixton står inackorderad hos oss på *Stuteri Lyckostigen*, han står och äter hö i stallet nu och verkar trivas :-)
Fin bild!!!Och jättefin ponny 

#3 & 4 Ja jag har ju det
Han var lite för lugn för min del. Lite för bra i psyket skulle man kunna säga! Ja vill ha en pålle som är lite mer på g å lite knasig om du förstår
#5 Nämen vad kul!! Stor puss & Kram till min Siggeman
#6 Tack! En riktig klippa är han=)
#7 Du vet ju bäst själv vad som är det bästa beslutet, även om jag tycker det är lite sorgligt =) Du och Sixton liksom, har ju varit just Malin och Sixton…
Men jag tvivlar inte en sekund på att du har hittat ett riktigt bra hem till honom.

#8 Joo det är många som säger precis som du.. Många som känner till Sixton trots att han inte hann bli en så stor stjärna som ja hoppats på! För mig kommer han iofs alltid va en stjärna, men ingen som passade framför min vagn tyvärr=( Men han har det bra i Skåneland nu, det känner jag på mig=)

#5 Kan du skicka det pm du skickade sist? Ja råkade ju radera det innan ja ens läst!