Hjälp med röstning
Hej igen på morgonkvisten
När jag hämtade Biggles för snart två år sedan så fick jag en varmblodig travare gratis av samma människa som heter Morgan Hill alias Mojje. När han kom till mig så fick jag en medryttare till honom som heter Madde, hon har ridit honom och hjälpt mig med honom som en eldsjäl, hon kommer hit varje dag och tar hand om Mojje, detta gjorde att jag beslutade att ge Mojje till Madde i skolavslutningspresent i juni detta år. Hennes mamma och pappa var med på det, Madde gick ut nian och hennes tvillingbröder tog studenten samma dag. Vi körde hem Mojje till deras tomt så att Mojje skulle stå där redo och klar när Madde kom hem från skolan, och hon fick en chock när han stod på deras tomt mitt inne i Knivsta.
Folket satte sig och jag läste upp en dikt där det med rim förklarades att Mojje skulle bli hennes alldeles egna första häst, resultatet blev tårar, tårar alla vi på festen grät, Madde allra mest har aldrig sett en ung tjej så lycklig, Mojje är verkligen hennes allt, tjejen satsar på skolan stenhårt och ser till sin häst oavsett hur sent hon kommer hem från skolan, bättre kan ju inte en häst ha det som en ägare som hon.
Jo varför skriver jag detta, Mojje har blivit utsedd till Årets Ridtravare och man ska rösta på den häst utav tio som man gillar, vore underbart om Ni kan hjälpa Madde och Mojje att rösta på honom för detta skulle göra Madde så himla glad om han vann, nu ligger han inte så bra till men alla vi runt omkring har inte röstat än vilket vi ska göra
Om Ni vill hjälpa Madde och Mojje så gå in på
www.ridtravare. com och sedan in på årets ridtravare så får man reda på hur man röstar, Morgan Hill heter han
Detta skulle bli hennes bästa julklapp om hon vann, sprid detta till så många som möjligt, vore så himla tacksam
Kram
A-K

länken funkar inte kommer inte dit..
du har inte fått med.com
så här kommer den igen…

TACK VERONICA
UNDERBART ATT DU SÅG DET TACK ÄN EN GÅNG, JAG TYCKER SÅ MYCKET OM DENNA UNGA TJEJ SÅ JAG SKULLE VILJA ATT HELA VÄRLDEN HJÄLPTE HENNE
MVH
A-K

Man skickar SMS till 72550 och skriver ridtra123 kostnad 5 kr
MVH
A-K
Jag kommer lägga min röst på Madde & Mojje!

ÅHHHHHH
Tack Eva va snäll du är många varma kramar
har också röstat på Mojje och Madde håller tummarna för dom
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hej Milla jag blir alldeles varm av Era insatser, jag gör detta enbart för Maddes skull
Kram på Er

Visst är dem fina ihop, Madde och Mojje
Eller vad tycker Ni?
putt* Rösta på!
Gud vilken underbar historia! Lycka till både människor och pållar!

Ja Ni får gärna gå in och rösta berätta om Ni gjort det, skulle vara jättekul

Jag har röstat.
Lycka till.

Har varit in och röstat, alltid kul att få fram våra kära travare det va en sån som hjälpte mig tillbaka till häst ryggen efter en allvarlig ridolycka, hittade även en halvbror till vår nordis travare på sidan Vivaldi, vi har en gamling som också är efter Pavjoll, och de är väldigt lika varandra, hoppas det går bra för Madde och Mojje.

#14 och #15 Vet Ni hur glad jag blir att Ni hjälper Madde och Mojje, bara detta gör min jul så mycket underbarare tack snälla Ni
Kram
A-K
Har själv med en häst där som ni kan få rösta på, så då kan jag väl också få göra lite reklam för min här:) ! Tycker egentligen inte om detta tillväga gångssättet att rösta för det blir lite "har mycket pengar så kan satsa på detta",men tycker synd om de små tjejer som inte har så gott om slantar till att betala mobilräkningar på sen!
Ja, ni må veta vad jag kämpat hårt med min travare nr 1 i röstningen!! Han kunde inte lastas på en transport utomhus när jag köpte han (men nu är det jätteenkelt), var sönderkörd på travet så har fått genomgå massor av behandlingar (massage,kiropraktik), mitt mål har varit att visa att en fd. travhäst också kan prestera nåt på tävlingsbanan! Jag har lyckats!! Har en jättego körhäst som är en riktig kompis som jag kan lita på o som gör sitt bästa i vagnen!Han har startat i körning minst 60 ggr på 5 år o är en riktig allroundhäst!
Ps. tycker det ska vara en jury som utser vilken häst som ska bli Årets ridtravare , så de ser till vilken som presterat mycket o utmärkt sig som ridtravare bland övriga hästar den tävlat emot och inte så det bara blir en häst som är någon snyfthistoria på!

#17 Nu har jag röstat på din vackra häst, du har så rätt i det du skriver, som sagt Madde har inte så mycket folk som kan rösta och själv har hon inte så mycket pengar
#18 Jag håller med dig fullständigt, förra året skulle man skicka mail, det borde vara en jury men men så är det inte nu så man gör allt för att hjälpa madde