Shetlandsponnyn har kommit!!!
Rolig post i min brevlåda idag! En tjock tidning jag genast skall kasta mig över.
åh måste springa ut kolla i brevlådan då!

Och vi som inte får posten förrän vid 14-15-tiden…. och då är jag i stan. *suck* men då har jag lite kvällsläsning framför mig *längtar*
Och jag såg nyss Postbilen köra åt andra hållet så om ca 10 minuter är han här. Gissa om jag ska springa ut till brevlådan!!
Amor vincit omnia 

Suck jag får inte min första tidning förrens i Januari, fick mitt pass och där står att vi blir medlemmar i Januari. Så jag får hoppas den var bra och jag ser fram emot min första tidning.

Ääääntligen!
Ska försöka hålla mig ifrån att läsa alltför mycket i den idag så jag kan ha den som lektyr på tåget hem till Skåne imorgon.
meeeh så taskigt jag fick inte den idag
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jag har redan läst den =) Fick den vid halv tio imorse så jag hann bläddra igenom den innan föreläsningen.
ja fick inte min idag… eller så försvann den på vägen
Jag har fått min första tidning på flera, flera år!
Kul läsning ska det bli ikväll!!

Jag fick den idag :-))
hehe jag fick också min idag phu trodde dom hade glömt mig ju
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jag blev medlem (igen) innan 1 december, skulle man inte få nr 4 då?
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Fick mitt första nummer någonsin idag. Är det alltid lika tjockt? :-)

#12. Det kan ju hända att detta nr blir fördröjt för dig.'
#13. Nr 4 innehåller alla utställningsresultat, så det är lite tjockare än de andra.

Ja har med fått den men bara hunnit snabbläddra en så länge!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Ligger på bordet för att nattläsas!

Jisses vad mycket fina shettisar det finns i vårt land, ser verkligen fram emot fler utställningar
Till slut kom den här på östgötaslätten också. Den räckte både till läsning när dottern skulle nattas och till morgonkaffet, och då har jag inte hunnit lusläsa den änns…
Jodå… vi fick två i förrgår…