Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 14-utrustning
Läst 1968 ggr
Rubiinen
0

Bröstsele Berta från Drive out

Någon som har en sån sele? Tycker den ser helt okej ut och jag gillar färgen.

http://www.driveout.se/selkammaren/index.php?act=viewProd&productId=424

Ninnii
0

Å har oxå kollat på den. Skulle vilja ha en sådan. tycker den ser rätt okej ut. mne det är svårt när man inte kan känna hur den känns. Skulle vilja att den fanns även i minishettos storlek.

Rubiinen
0

Vill också ha den. Men med tanke på den vagn jag använder så rekommenderade hon en annan sele.
Jag gillade verkligen den bruna färgen. Den är tydligen i väldigt fint läder för det låga priset.

Ninnii
0

Föll oxå för den bruna färgen. Undra om det går att sy in den om den skulle vara för stor för mina 85 och 86cm stora herrar.

SofieN
0

#2 Vad har du för vagn och vilken sele rekomenderade hon i stället?

Jag är jättesugen på en brun sele, och den ser ju helt okej ut..

Rubiinen
0

En NHS sulky kommer jag använda, och jag kommer ha en shettis runt metern som är något grövre. Jag väljer mellan Economic och Bröstsele shettis, då tyckte hon att economic var snäppet bättre då selen skulle användas till en lite grövre/större shettis.

Men vill fortfarande ha den bruna. Så snygg! och riktigt prisvärd sa hon.. Så jag funderar på den ändå..

Rubiinen
0

Hon tyckte även att selen inte var så bra för vagnen, det var en mer stabil däckel på economic som passade bättre för en NHS sulky.

Rubiinen
0

#3, Ring och fråga! Hon som äger butiken var jättetrevlig och borde nog kunna ge dig svar Glad

Rubiinen
0

Någon som har erfarenhet av denna?