God förmiddag 31 augusti
God förmiddag!
Ingen godmorgontråd?
I morse var jag iväg och vaccinerade Gardenia och hennes föl på ATG-kliniken i Boden. Skönt att få det gjort. När jag kom hem beställde jag bilder från fölmönstringen. Kul att det blev någon bra bild!
Idag är sista dagen "i frihet", imorgon börjar jag på mitt nya jobb. Det ser jag fram emot :)
Hoppas alla får en bra dag!

God förmiddag!!!
Uppe tidigt imorse o fick iväg lillgrabben till skolan,sen kröp jag ner under täckte igen o tog mig en välbehövlig sovmorgon. Det blev inte mkt sömn i tält på Bjärsjölagård i helgen, där fanns hemske fåglar som skrek hela nätterna o så örjade som köra fram tillbaka med traktorer kl 6 på morgonen.
Nu ska jag ta mig en dusch o sen åka iväg till stallet, hovis kommer o verkar Maricas pållar. i eftermiddag blir det tvätt.
Ha en bra dag allihop!!!
Godförmiddag !
Här är man hemma med sjukt barn. Men en tur till stallet ska jag hinna med ändå. Det är så mysigt och komma upp o så kommer de i full fart emot en när man visslar
.
Stallchefen var till Jälla igår med deras Welch på premiering 39 p fick fina Kiara och ett G. Det är kul med avels värderade fina ston i stallet.
Nu ska jag ringa min hovslagare så hon får komma ut o verka mina små.
Ha en riktigt bra dag
God middag!
Idag blåser det halv storm är på "Östgötaslätta", men då är det i alla fall inga vidriga flyfän i luften ;-)
Ska packa ur transporten som står med hela butiken nerplockad efter helgen.
Vilken fin plats Bjärsjölagård var. Har aldrig varit där tidigare men det var riktigt fint. Och många fina hästar såg man under helgen.
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia