Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 772 ggr
susanne-s
0

orsa björnpark.

Har en häst som ska avlivas och funderar på Orsa Björnpark. Finns det någon här som lämnat dit och kan berätta hur det gått till.
Kolmården är lite fel håll. Järvsö Zoo tar dom emot
Finns det rovdjur i Furuvik?
Någon som vet innan jag börjar ringa runt?
Telenummer kanske ngn har också? Flört

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

fuxar
0

Hej Susanne! Jag har lämnat till Orsa Björnpark, men dom tar inte emot hur som helst! Jag ringde en som avlivar och styckar upp kroppen, sen kör han upp dom till deras kylrum. Han tar en summa för detta, ring eller maila mej för mer info./Gunilla.

susanne-s
0

Tack Gunilla, det ska jag göra.
Någon som vet om Furuvik har Rovdjur, det vore det absolut närmaste för mig…

www.gullsmyrastuteri.se

Kimpa
0

#2 Krokodiler vet jag, men såg inga lejon eller tigrar när jag var där förra sommaren.

Trine
0

Järvzoo tar emot men man får fixa avlivningen själv.Dom styckar själva.

Sen kan dom ev hämta det gjorde dom för mig fast det kanske är lite väl långt bort för dig diu får ringa o höra..

Josefina-Aslund
0

Usch jag har lite svårt för djurpark, varför inte Bäsinge slakteri ?

Om den fått medicin så förstår jag att du vill ha annat alternativ, jag vet en vet i Avesta som tog våran shettis med spruta, smidigt och det kommer jag göra om. Hör av dig om du funderar över något!

susanne-s
0

Det här är en gammal häst som jag inte tror att livsmedels industrin vill ha..
Hästen ska skjutas med bult och avblodas, vad som händer sedan spelar mig ingen roll, tänkte att djurparken kunde ha användning av köttet. i annat fall grävs kroppen ner.

www.gullsmyrastuteri.se

UG
0

#6 Jag tycker om tanken att en avliden kropp kan få ge ett annat djur liv. *lejonkungen-varning* ;-) Jag kan också tänka mig detta sätt!