God morgon 2009-09-01
God morgon
September! Nu är det höst, sitter och fryser, ska bli så skönt att gömma sig undr täcket en stund när jag kommer hem.
Ha en bra dag!

God morgon!!!
Här är man uppe tidigt igen, ska försöka få iväg lillgrabben till skolan i tid. En sväng till stallet blir det oxå på förmiddan. Sen blir det till o slappa hela dagen så man orkar jobba i natt. Har åkt på en förkylning dessutom.
Ha en bra dag allihop!!!
God morgon! Är också uppe med tuppen (igen). Idag ska halmen upp på loftet, stallet måste fixas nu , för snart ska ju mina flickor hem
Och man kanske skulle klippa gräset också i dag…. är snart knähögt…..Vädret ska ju bli fint , så man får ju passa på att njuta.
Ha en bra dag allihop!

God morgon!
Jo, nog har hösten kommit hit också. Härliga höstfärger i skogen nu och vädret är perfekt! Björnarna har också kommit lite närmare, en stor hanne sågs precis i utkanten av byn förra veckan.
Idag ska jag jobba, men innan dess ska jag hinna springa en runda i skogen. Förhoppningsvis får jag även bilderna från fölmönstringen idag *tjohoo* :)
Ikväll är jag bjuden på "inredningsparty" hos grannen. Vet inte riktigt vad det innebär, men förmodligen vill dom att man ska köpa grejer. Just nu finns det inga pengar över till det eftersom jag investerade i en speedcart igår *hehe* :) Jag hoppas vagnen kommer redan imorgon, annars kommer den under nästa vecka.
Hoppas alla får en bra dag!
God morgon!
Nu var det ett tag sen jag skrev här.Idag ska jag hämta hem mina killar från betet.Ska bli så spännande o se hur mkt som har hänt med dom!
Här regnar det o är grått. Ha en bra dag!

God morgon!
Idag blir det lätt att arbeta fast hösten är här. Våran Anita vann igår på Färjestad på ett imponerande sätt! Allt blir så mycket roligare när det kommer segrar synd bara att det är så sällan. Nu är det dags att ta tag i de 20 boxarna som ska göras rent. Lite pyssel med shettisarna hinns med också förstås
#3 Lycka till på nya jobbet!

#5 Grattis till segern!! Välförtjänt sådan :)
Allt gick bra på nya jobbet. Alla barn åkte hem med rätt föräldrar :)