Glöm inte anmäla till Ask
unghästutställning som går av staplen den 3 okt. Anmälan går ut nu den 3 sept så skynda skynda.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Bra att du påminde!
Men jag måste kolla om det krockar med något trav innan jag vågar anmäla…
Veritas odium paretFörvånad

#1 Det är ju kriteriet den helgen ;-)
Ha ha Nu har jag bestämt mig vilka jag ska anmälan , De lär bli en hingst åring och ett sto också åring hm kan bli tight som vanligt ha ha

Vaggeryd har ju samtidigt , attans och där var ju så bra proppar dit , hur ska jag lösa dett nu då ..
#3 Jobbigt för dig men inte för mig
Lycka till!!!!
Funderar på en ettåring eller en svårlastad hingst….finns några andra som också kan råka illa ut och få ut och åka… Men Lara kanske vill springa någonstans, jobbiga beslut….
Men jag kan ju göra det lätt för mig och stanna hemma. Ligga och äta praliner i soffan med datorn på magen och bara vänta in resultaten. Sova till och från medans jag väntar, det är avkopplande

#5 Det där sista lät väldigt skönt , man skulle kanske göra så ha ha
#6 Du borde nog göra det och ligga och tänka som du gjorde igår…*asg*
#6 Förlåt, kunde inte låta bli

/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#7 ha ha du det låter helt okey , 

Så där i dag har jag betalt in anmälan för mina 2 och i morgon postat själva anmälningsblanketterna …
Jag har både betalt och skickat anmälan och det blev tre killar som får åka med.

#12 Jag glömde ju anmälningsblanketterna igår när vi åkte iväg så de är ju därför de ligger kvar här hemma men idag så ska jag inte glömma det :-)
Ta chansen att visa era unghästar nu i ask men skynda att anmäla för i morgon är sista dagen!