Shettis sadel till salu!
Har en oanvänd sadel till salu. det är en sådan med handtag och flyttbara putor undertill. Den ska med till hästloppisen nästa lördag , men kanske är någon här på forumet intresserad…. Isåfall hör av er
Kostar? (PMa om du inte vill ta det öppet)

Hästloppis? Var? När?

Också intresserad av var och när?
Hästloppisen är i Södra Vram ( mellan Kågeröd och Billesholm) den 5/9. Vi ska dit och sälja en massa prylar…och förmodligen har man en massa andra häst prylar med hem igen ..som vanligt
Ang sadeln så är priset inte hemligt utan jag glömde bara sätta ut det; jag vill ha 500 kr för den är aldrig använd och du får stigläder+ byglar till. hör av dej om du är intresserad
. Måste också göra lite pr för en super bra affär utanför Åstorp; "Hästboden i Sånna" . Jag och grannen var där i helgen och gjorde storfynd!! Där finns både nytt och begagnat, och jag fyndade bla en jättefin kavaj till Sissel för 50kr!! En runda i tvättmaskinen …som ny!! Invigs i övermorgon
#4 - jag är intresserad
Kan du ta med den till Bjärsjölagård?
(och gärna leta reda på Anna virrpanna
)
"No problems"
Jag tar med den , så kan du kolla på den! Om jag inte hittar "virrpannan" så får hon leta reda på"surtanten"
Skämt åsido , Anna du får mitt mobilnr här så ring när vi är där; 073 8099742 Ses i morgon MVH Linda
#5 ska du till bjärsjölagård idag också? Om du vill så kan jag ta med sadeln dit. Blev ingen tid alls att "hitta" dej igår . Om du ser detta så "hör av dej " snarast vi kör ner på tidig fm.
#7 - nej, inget Bjärsjölagård idag, tyvärr…

var någonstans i södra wram är loppisen?? och när börjar den?
vill ju vara på plats från början och ev få tag på något fynd, de går ju alltid först.
#8 Du kan ringa mej ,om du fortfarande är intresserad av sadeln , 042 89486. Emma, loppisen är i S Vrams ridhus. Du kommer väl ifrån Klippan , så (om du kommer via Billesholms hållet) ligger det på vägen mellan Billes och Kågeröd ,på vänster hand utmed vägen. Jag är inte 100 med tiden , men tror det börjar kl 10. Du ska få exakt tid , i veckan . Tror nog att det är en bra ide att vara på plats tidigt för " fynd"!! Du kan höra av dej om det är nåt. MVH Linda
#10 - ta med den till loppisen.
Blir du inte av med den där så kan du hojta till. Jag har inget akut behov, men däremot på längre sikt. Och jag kan överleva om den säljs till någon annan. :)
Ok bra du hörde av dej , så jag vet. Är nog inga problem att få den såld, det brukar faktiskt vara ponny prylarna som går först. Om inte så , hojtar jag 

#12 Linda var det 10 loppisen började??
#13 Puh….strul med datorn , men det är kl 11 och inget annat. Ses i morgon, vi ska dit i tid , så man får bord nära ingången, mest lättsålt dår, jag har massor jag vill bli av med
MVH Linda