Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 731 ggr
polgara
0

God morgon!!! 090905

Morrn!!!

Sitter här o kan inte sova, darlingen snarkar gott i sängen.

Idag blir det till o röja sly utmed staketena o sätta upp en undertråd i hagarna, nya stallet är definitivt inte shettisanpassat, men det ska vi ändra på. Annars har jag inga planer för dagen mer än att det blir tidig sängång så man är pigg o fräch imorgon när man ska till Värnamo. Måste åka härifrån redan vid 6 tiden för att hinna vara på plats innan sekretariatet  ska öppnar

Lycka till alla ni som visar hingstar i Köping idag!!!

runas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Gårdagens regnskörd producerade för oss otroliga 32mm o nu är allt blött, lerigt o geggigt, jippie…Obestämd

Idag ska Ditte få sina tänder kollade, hon har ju bytt en massa o har nu börjat tugga konstigt, tror det kan finnas nåt vasst där inne så en koll skadar aldrig.

Annars inget speciellt på schemat, dagen börjar iaf bra se bild, vackert men blåsigt.

Lycka till alla som visar hingst i Köping idag!!!

Ha en alldeles utmärkt dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

[lindatornerup]
0

God Morgon!  Vilken fin bild.  Idag ska jag på hästloppis och , förhoppningsvis, bli av med lite prylar! Har en massa kvar sedan vi hade större hästar + en del som jag har dubbel uppsättning av. Sissel är jätte förkyld och får bli hemma hos mormor. Hör ju till ,nu när skolan börjat. Men det verkar ändå som det är lite på tillbaka gång. Annars ska jag försöka varva ner och ev titta på en dvd , som jag lånat av grannen " män som hatar kvinnor" , har läst boken , så det ska bli kul att se filmen. Och i kväll är det Barnaby på dansk Tv, min favo……märks man börjar bli gammal..glo på tv en lördag….totalt otänkbart i yngre dagarFlört. Ha en trevlig dag allihop.

sandraDeLuxe
0

God morgon!

Sitter här med en kopp the och huttrar över dom ynka 11 graderna ute. Nu är det verkligen höst! Sambon är på svensexa hela dagen, så det får bli en heldag i stallet med borstning, longering, städning och lite övergång av hagarna. Håller det dåliga vädret i sig blir det nog att hyra en film och hålla sig inne ikväll.

En fortsatt trevlig dag!

/SG

zettan
0

Morrn morrn

Här är de fullt upp idag. Bilen ska packas, trnsporten ska packas. Så ska även Bastic göras i ordning för morgondagens avelsvärdering. De kommer ta sin lilla tid. Så de är bara att plocka med sig mackor till stallet idag.
I morgon åker vi tidigt. Ska vara från stallet senast 06,45 för att komma fram till Värnamo i tid. Hoppas alla får en bra dag och lycka till alla som visar häst i  helgen. Spännande spännande