Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 384 ggr
Milla
0

Vad gör ni andra i kväll?

Själv har jag super tråkigt.Barnen sitter och tittar på Narnija (vilken jag redan har sett). Känner att jag orkar inte hitta på något i heller är fortfarande alldeles för mättGlad.

Enda av nytta jag har gjort idag är att fylla i anmälnngarna till Önnestad i februariSkrattande Det får bli 3 killar som får följa med dit. Pirat, Viking och Påven. Berra är så ful nu så han får stanna hemma (lilla nallebjörnen)Kyss

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

tonjef
0

Jag sitter o känner mig fullständig kört…. det finnes inte nåt i hela värden som är värre änn att ha sjuka djur el barn o man inte vet vad som är fel med dom….

Daladis
0

Sitter och plickar runt på internet…. Yngsta barnet har somnat men 5-åringen sitter och bygger Lego och ska göra det till han blir klar…. suck. Men snart ska jag gå ut och ta in hästarna och rasta hundarna, sen tror jag det blir sängen med en bok. Gubben jobbar em och natt, så då kan man njuta av en bok och TV:n för sig själv.

Annette
0

Hela familjen har tagit det lugnt idag. Den enda som är riktigt i form är dottern, vilket hon visar genom att reta sin bror. Vi andra tre har ont i halsen igen.

Den enda nytta jag gjort idag är att sköta om djuren. Mat har vi så det är bara att värma. Jag har spelat lite spel med dottern också. Skall strax fortsätta med broderiet också, tog fram det i förmiddags efter att inte ha sytt sedan i våras. Det var kul!

#1. Hoppas dina djur och barn blir friska fort. Man blir så hjälplös när man inte vet vad som är fel.

maggan
0

Barn och barnbarn åkte hem nu. skulle åkt till stallet en sväng men det blev försent,får vänta till i morgonbitti.

Milla
0

"1 håller tummarna för att din häst ska bli frisk snart och naturligtvis dina barn också

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

tonjef
0

#3 Tack så mycket!…

tonjef
0

#5 Tackar… Jag måste säga att barnen bara har mycoplasma, så dom bliver nog säkert bettre innom kort tid… värre är det med "gossen" som ingen riktig vet vad som är fel på…

Sasser
0

Jag är "gräsänka":)

Familjen drog till Hälsingland och jag blev kvar hemma med jobb och djur….:) Inte gör det mig ngt precis. Jag har väl inte den allra bästa kontakten med svärmor….så jag ser alltid till att jobba efter jul:)Oskyldig 

Idag flyttade 2 av mina hästar så det är tomt i stallet nu….bara 2 juveler kvar:)

Hade det varit för 10 år sen så hade jag varit på party nu…det är alltid "hemvändarfest" på juldagen men det känns som "partypinglan" i mig sviker och inte har sug efter det just nuSkrattande. Jag skall bara NJUTA av ensamheten, ta mig en promenad strax med hunden, sen sätta mig i soffan och trycka i mig en chipspåse och bara vara….

Murre_Uddiz
0

E här ^^

Cattis
0

Har just varit i stallet o kvällsfodrat. Ensam med hunden, eftersom Maggan hade barn o barnbarn på middag - taskmört :-)

Eftermiddagen gick åt till att sitta och limma ihop barnens byggmodeller (Warhammer), med ett lim som inte fattat att det skall HÅLLA IHOP delarna även efter att man släppt dem. Jag blir tokig! Så det fortsätter vi inte med just nu, för då slutar delarna sitt "liv" i papperskorgen.

Nu skall jag snart slänga bort alla ungar, som spelar sina nya TV-spel, från soffan och sätta mig och glo på dålig TV.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

#10. Hallå där! Vart köper man Warhammer? Det finns inte i hela Skövde.

VeronicaP
0

Tittar på tv gör jag och pratar lite med Millan på msn ;-)

Cattis
0

#11 Det finns i stan (Sthlm) och en liten hobbybutik precis vid barnens skola. Är det ngt särskilt du letar efter kan jag ju köpa åt dig och skicka ner.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

FredrikN
0

aitter och komplettar min hunds sits,, min mamma har haft honom ett dygn och insett hur dåligt han är. Är tvungen att beställa en tid på onsdag för att avliva honom.