Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 411 ggr
Frida-E
0

Minishettis på TV i kväll

Alla kanske fortfarande har fullt upp med julfirandet, men ni som kan hålla er vakna ett par timmar till kan ju kolla in SVT 2 kl 23.50-23.55, då skulle det tydligen vara en kortfilm om en liten minishettis.. Glad

Pyttis
0

Tack för infot…..måste kolla så klartGlad Synd att det tydligen är en riiiktig kort kortfilmFlört

Fiona
0

tack för att du påminde mig;D hade glömt de annars:P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

maggan
0

Hade också glömt.

jojjehanna
0

Vad var det för något, ni som såg det?

maggan
0

en minishettis som gick omkring lös

Frida-E
0

Det var en riktig kortfilm (ca 3 min..) om en liten mini som hette Mads, och som var mer som en hund än en häst. De visade lite agility och när han gick runt inomhus bla. Riktigt söt var han! Glad

cinna
0

Söt - JA, men ouppfostrad! Gillade inte alls attityden och kroppsspråket när de skulle fånga honom på vägen för att träna honom. Han t o m  hotade husse. Men, men han var ju bara en söt liten shettis så vad gör väl det…Flört

Pyttis
0

#7 Ja inte hade det skadat med lite uppfostran på "lille herr´n"!! Det var ingenting att skryta med. Synd att så många inte hajar vad en shettis egentligen är! Dålig reklam för "de små" tycker iaf jag!Fundersam

PP
0

Men jag höll på att garva ihjäl mej åt den uppstudsiga taxen som sprang efter honom och som tydligen inte såg hindret i tid… Skrattande