God Morgon 7 september
God Morgon! I dag ska jag och grannen till Åstorp och titta på Uppsamlingspremieringen där. Ska också passa på och kolla upp när det är utställning där i NVSHV s regi . Ska även till Boj och få ny text på mitt släp…..det blev ju en felstavning på "shetland"…där stod "sheltland" när jag skulle hämta det!! Mycket pinsamt
Nåja , dom fixar det till mej så det blir ju bra till slut. Ska även beställa en tårta tills imorgon ..Sissel fyller 11 år ,och det blir ett litet kalas i morgom och sedan får vi ha ett större i slutet på månaden , då har jag också fyllt år. Ha en trevlig dag allihop!

God förmiddag!!!
Var uppe tidigt i morse för att få iväg grabbarna till skolan. Kröp sen er under täcket igen o somnade gott. Ska snart iväg o titta till mina valacker som är ute på foder. Sen blir det stallet en sväng o så hem o slappa med pojkvännen innan han ska med tåget hem till Malmö ikväll.
Ha en bra dag allihop!!!

idag är det uppsamlingspremiering för vår sista treåring. Hon skulle visats i Bollerup men blev halt. Nu får vi se hur det går idag.
// Sofie