Död fölunge
I onsdags låg mitt föl snart 4 månader död i hagen från att varit pigg, frisk och busig. Så overkligt.
Har ni varit med om något liknande?

Nej, men fy så tragiskt! Beklagar verkligen.
Vi hade en ca 3,5 månader gammal fölunge som dog i muskeldegeneration 1981. Han blev slö på kvällen och dog på natten trots veterinärinsats.

Ne fy vad hemskt. Beklagar verkligen förlusten av fölis. Hoppas mamma häst mår bra trots förlusten av sitt föl. Styrke kramar
Men så hemskt!!
Lider med dig…
Men fy vad hemskt ! Beklagar verkligen. Har ni någon aning om vad som kan ha hänt ?

Så tråkigt. Beklagar verkligen er förlust.
:-( Beklagar förlusten

Beklagar verkligen din förlust.
Jag har hört att det har hänt andra också någon gång.
Beklagar din förlust!
Beklagar verkligen din förlust!

Nej fy så hemskt, stackars er & mamma häst..
Beklagar denna förlust..

beklagar förlusten, så ledsamt, tänker på dig !
Åh nej så hemskt!
Beklagar förlusten…
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Usch så tråkigt.. Beklagar sorgen.
Tänker på er!

Nej det var tråkigt, är det fina lilla Gry som gått bort? Väldigt tragiskt.

#4 Nej ingen aning vad som hänt.
#14 Ja det är Gry.

#15 Vad synd, vi gick ju som nummer två efter henne på Riksen. Jag tycker Gry var så väldigt fint tecknad, tror jag skrivit det förut här. Beklagar som sagt.
Beklagar verkligen ! Jättetråkigt!!!!

Beklagar verkligen!
Fick precis reda på en fölunge som "bara" dog. Eftersom den var högt försäkrad så var de tvugna att obducera det visade sig vara salmonella. De hade varit på ett stort stuteri som idag är isolerat och flera hästar är smittade. Det är tragiskt att de små inte ska få leva sina liv.
Tänker på er, tröstekram!
Oj så ledsamt, beklagar!
Usch vad tråkigt.
Bekanta till mig råkade ut för det för några år sedan, hittade fölet dött i hagen. De obducerade och det visade sig att det var spolmaskinvasion, som hade fått tarmarna att spricka… 
Men usch va hemskt. Hoppas mamma häst tar förlusten bra, eller så bra det går ska jag väl uttrycka mig.
Beklagar verkligen er förlust! Fina lilla Gry.
Tänker ni gå vidare med det och kolla upp orsaken?

Beklagar förlusten
Beklagar er stora förlust!
Än en gång, beklagar Maggan. Jag tror inte jag förstått det än, fina lilla Gry. Ta hand om dig!
Beklagar verkligen förlusten av en drömfölis 
Delad glädje är dubbel glädje :)
Stackars er och stackars mamma häst. Sånt här vill man verkligen inte vara med om. 4 månader är ju en ålder på ett föl när man tror att allt ska vara ok, och de ska klara sig i livet.
Men man ska aldrig ta något för givet….
Tänker på er, och lilla fina Gry, och jag blir så ledsen.

Beklagar sorgen.
Men Maggan ! Fy så ledsamt. Tänker på er, och beklager.
Tråkit att höra!
KOmmer ni att kolla varför de dog eller ni kanske vet de redan!?

Beklagar verkligen, usch så hemskt. Hoppas ni får reda på vad som hänt.
Än en gång Maggan, så ledsamt så!
Mera kramar härifrån!

Så hemskt! Beklagar förlusten!

Beklagar eran förlust!