Steffi och Wippen har tävlat
Hej
Måste bara skryta lite, de flesta vet nu att Wippen blev godkänd på dressyrmeriter i Köping i helgen ahn kom upp från göteborg i fredags till oss, Lotte som nu är hans nya ägare ville se Steffi och Wippen tävla så vi efteranmälde Wippen och Steffi till Rimbos tävlingar igår som är Regional dressyr Lätt A:P1 där det ingår öppnor, slutor och enkla byten och ekipaget tävlade denna klass i maj förra året sist och Steffi har inte ridit honom på flera månader då han har bott i göteborg, resultatet blev 60,5% vilket är mycket godkänt, han är ju en fantastisk herre som älskar att vara med överallt
Ville bara berätta hur fin han är
hej svejs

Stort grattis både till Wippens nygodkännande samt till hans och Steffis jättefina dressyrresultat! Tillsammans är de fantastiska! 
Stort grattis!
Stort grattis! Tycker att det är riktigt roligt att han gick igenom. Såg honom första gången på RKS klubbmästerskap och redan då fastnade jag för honom. Önksar honom all lycka i framtiden! 

Hej Alla
Tack så hjätligt allihop, han är fantastisk och som Morgan sa när han blev godkänd att vi ska beakta att inga ston över 100cm bör betäckas med honom och det har han ju rätt i, det var den underbaraste dagen i vårt liv i lördags och grattis till alla andra så klart
hejs svejs

Hej
Jag tycker det är så himla kul att höra om shettisar som används, tävlar aktivt och får fina resultat. Många lyckönskningar i framtiden och hoppas det blir många fina bäbisar :)
// Sofie

Grattis! Kan ni inte lägga ut några bilder, det skullle vara så roligt att få se! 

#7 Så roligt att få se, så tjusig han är!!! 
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!
Fast vi som använder våra shettisar som ridhäst ser gärna att de är runt 105, så räcker de längre.

Hej Igen och tack alla Ja du Anneli jag vet att vi vill ha dem högre men i avelssynpunkt får dem ej bli för stora men det är tur att dem finns också för oss eller hur?
Kram till er alla som sagt vi är superstolta över att få varit fodervärd till denna herre i fem år och tack Ahnna för att du peppat oss att aldrig ge upp vilket jag inte gjorde
Kram kram
Grattis
.
Jag har några bekanta som var och tävlade i Rimbo och idag fick jag höra av dom att: Det hade ju varit en så himla duktig shettis med där… Då förstod jag direkt att det var Wippen.
Vad kul att han blivit godkänd, Grattis, lite revanch från ponnyutställningen i maj
.