Ont i magen
Min lilla "tjej" e öm i bakre delen av magen. Hon tycker inte om när man trycker där. Blir väldigt sur.
I övrigt så är hon precis som vanligt pigg å busig..Ingen feber eller något.
Finns det någon som kan ge mig en vink om va det skulle kunna vara innan jag frågar vet..

Kan du beskriva lite mer exakt?

har detta pågått länge? För de är inte så att hon bara är kittlig?

Hållit p åett litet tag..inte funderart så mycket på det trott att de va nått trots. Men de e de nog inte..hon e riktigt irriterad å vill absolut inte lyfta bakbenen..Men hon har inte märkbart ont nånstans. Tömkörde henne igår utan å reagera på sele eller något sådant..men sen kan tjejerna knappt borsta henne?. Hon har alltid varit en mycket vänlig å snäll liten häst…konstigt tycker jag..får hon bara vara ifred så märks absolut ingenting.Pigg å glad som bara den.
Igår fick jag lura henne å smekte henne å fjantade så kunde jag lyfta bakbenen utan problem..Vet inte va de e som hänt.
Imorgon ska hovslagarn komma..får se vad han säger.Har fullt förtroende för honom då han jobbat på atg.
Kan hon ha ont i ngn juverdel? Hade en ponny som fick mastit en gång och hon uppträdde typ som din ponny. Men det kan ju vara ngt annat.

Nä de har hon inte..tror jag ..Kan känna på juvret utan problem..när jag väl kommer dit..
Tror att hon mest är envis å uttråkad för tillfället..