Julgranar
Ann-Christine hävdar att hennes är den fulaste
- låt oss nu se om det är sant :-) Får vi se era julgranar?
Ta en bild på eran julgran och visa den här - om ni törs :-D
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Tapeterna är orginal från -56, gossen är yngre!
Stefan - Modellbyggare
Vår gran är inte heller den vackraste. Måste erkänna att jag inte hade någon större inlevelse när jag klädde den i år… men så här ser den ut iaf, om någon törs titta. 
(Inga paket ligger framme förrän imorgon (idag)… vi har nämligen två monsterhundar som inte kan hålla tassar och tänder i styr tills imorgon (idag) kväll.
)

Jag upptäckte till min stora fasa då vi (läs barnen) klädde granen att jag inte hade något glitter! Panik!
Jag får åka nu när ICA öppnar och köpa vad de nu kan tänkas ha kvar (om ngt), tyvärr lär de inte ha sådant som vi brukar ha.
Det här råkar jga ut för ungefär vart fjärde år. I tre - fyra år spar jag glittret och återanvänder det. Men efter ett tag blir det trassligt och fult och då slängs det samtidigt som granen ryker. Detta gjorde jag alltså förra julen - men i likhet med alla andra år efter att jag slängt det, så hade jag glömt bort det. Alla andra år tror jag mig veta säkert att jag inte har ngt och köper alltid ett par förpackningar "ifall att". Men inte i år inte… Pruttigt!
Första året med en "gående" Tilde (ett o ett halvt år) - det blir mkt "spännande" att se vem som saboterar granen mest/först. Hundens svans, eller det yngsta barnet. :-)
/Cattis

Vi har inte ngn gran i år
det fick bli sånär vi flytta nu precis innan jul
Skickar en bild på vår julgran. Tycker den är ganska fin jag 
Delad glädje är dubbel glädje :)

Här är våran. Tyvärr missade vi att köpa glitter, men det får vi överleva i år. Barnen är nöjda iaf och det är ju viktigast 
/Cattis
#9 det är nästan finare utan glitter ju!

#13 etgentligen en helt lagom storlek tycker jag.

#14, kanske du har rätt i. Smidig dels att dansa kring med också att sen kasta ut. Och så drar den inte så mkt pynt!
Dansar ni kring era granar också?