Nöjd med If
Idag mailade jag in de sista fakturaunderlagen till If gällande mitt ärende från i slutet av juni. Det var fakturan från veterinären som var här innan vi for till djursjukhuset och språngavgiften. Efter ca fem minuter fick jag svar med besked att regleringen var gjord och att pengarna skulle vara mig tillhanda om ca 3-5 bankdagar.
Jan kan inte vara annat än nöjd med deras handläggning.
Veritas odium paretFörvånad
Instämmer helt, har samma erfarenhet från i somras, så att jag bytte till If blev en "fullträff". Mkt lägre premier, fast självrisk OCH helt suveränt bemött + snabbt beslut och utbet. när olyckan var framme.
Fick precis pengarna från Figos bortgång, snabb och bra hantering men fruktansvärt tråkiga pengar 
Ni som har If vad betalar ni i premie och vad har ni för sorts försäkring på era avelston?
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Visst är det tråkiga pengar….Jag hade mycket hellre haft mitt fina stoföl i livet, önskefölisen.
#3 Jag har livförsäkring och veterinärextra och betalar 800kr per år för det…
Klart nöjd med IF. Har Liv (ej användbarhetsskydd) på dom äldre stona, liv med användbarhet på dom yngre + hingstar. Veterinärextra.
Super nöjd med IF
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Liv med användbarhet och veterinärextra.

Jag hade Sixton i IF. Var jättenöjd med dem oxå. Mit sto har jag i Agria men har tänkt att flytta över henne till IF istället.
Supernöjd med If 
Jag är oxå supernöjd med IF ! Har liv med anv.barhet och vetrinär vård, vetrinärextra på nån..
Är jätte nöjd med IF,Bytte från Agria i våras.
Och jag är nöjd med Agria!!

#13 Det var nog tur att du gjorde det inlägget, annars hade den här tråden varit förvillande likt rena reklamen. Vilket väl inte är tillåtet enligt skrivreglerna..? 
Tag gärna bort mitt försäkringsbolags namn och ändra till "mitt försäkringsbolag", i fall det inte är ok att skriva ut namnet. Ville bara delge min goda erfarenhet av mitt bolag, så andra kunde få en uppfattning om att det finns bolag som jobbar i expressfart. Bolagen får ofta negativ kritik, det är roligt att kuna ge positiva omdömen också.

Jag har också bara positivt att säga, superbra bemötande och snabbt utbetalat, utan att ifrågasätta eller vara otrevliga !

#15 Det behövs inte alls. Det är en viss skillnad på reklam för särskilda avelshingstar, där en del ofta känner sig orättvist behandlade av olika orsaker (om det får man tycka vad man vill) - mot att diskutera för och nackdelar tex med ett visst foder, eller att man skriver att man är nöjd med sin transport/sitt försäkringsbolag.
Och det tror jag att även Pernilla är alldeles på det klara med.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#17 Nej, jag hade ingen aning om att det gjordes skillnad på "reklam" och "reklam"… 

#18 Men Pernilla inte kan du ta detta för reklam , det är ju bara någon som är nöjd med sitt försäkringsbolag..
Reklam hade det varit om KrisJ HADE jobbat åt If…..och på detta vis fått fler kunder.

Nu känner jag mej…missförstådd.
Som jag skrev till att börja med så kändes tråden lite väl ensidig fram till Teddys inlägg och kunde - i mina ögon - ses lika mycket som reklam för ett visst försäkringsbolag som vissa andra trådar setts som reklam för exempelvis en hingst och som då plockats bort. Påpekandet var mest tänkt med "glimten i ögat", vilket jag trodde smileysen visade.
Nu har jag fått lära mej att det inte är reklam att ge uttryck för odelat gillande av ett namngivet företags tjänster. My mistake! Självklart är det positivt att vara nöjd med sin försäkring.
#20 Jag har ingen aning om hur KrisJ (eller särskilt många av forumets andra användare) tjänar sitt levebröd.

Jag har IF på alla mina djur allt från katter till hästarna alla har veterinärextra och jag har även en försäkring på mig själv där e sååååå nöjd,