Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 1721 ggr
Lauth
0

God morgon 13 september

God morgon.

Verkar vara först ut idag.

Sitter och kollar av forumet innan det är dags att börja packa in ponny och vagn för att åka till Nossebro på kvalitetsbedömning.

Sen när det är avklarat är det dags att flytta 2 ston med föl. Alltid är det något som måste göras.

Hoppas solen skiner på er med (för det gör den här) och att ni får en bra dag!

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon , här verka bli fint väder idag med ännu så länge i allafall men det kan ju alltid ändra sig :-). Ska snart köra och lämna äldsta sonen , då de ska samlas kl halv 9 och sen ska de iväg och spela match i kungsbacka , ska inte med och kolla idag då även Albin ska träna fotboll halv elva.

Är väldigt trött och sliten efter resan till Karstad(Färjestad) fredag till lördag. Men det är synd att klaga då det gick så bra för Amanda och Ijor de kom ju 3:A i 5 årsmästerskapet så nog har de bevisat i år att de rä bland de bästa 5 åringarna bland russen i år då hon även komm 3:a i 5 årsbaggen innan i sommar :-)

#0 Lycka till idag

ElisabethA
0

God morgon!
Frost inatt, men nu skiner solen och det ser ut att bli en härlig dag!

Jag ska göra sista rycket med slipningen av min speedcart och hoppas kunna grundmåla den lite senare idag.

Annars har jag inga planer för dagen. Pyssel med hästarna som vanligt och om jag hinner så blir det en löptur i skogen med ena hunden. Älgjakten är igång, så det gäller att ha reflexväst på både mig och hunden…

#0 Håller tummarna!
#1 Grattis!

Hoppas alla får en bra dag!

sandraDeLuxe
0

God Morgon.

Har vart uppe en stund och grejat, vi ska få nytt fönster+balkongdörr så hela v-rummet behövde möbleras om.. Strax blir det avfärd mot stallet. Småhästarna ska motioneras och min store ska få en rejäl borstning och mest mys då han fortfarande står på vila för sitt knä.

Annars är det ju en såndär härlig söndag med tvättdag, Storstädningen sparar jag tills i morgon efter att fönstergubbarna vart här och stökat. Solen lyser här med så det gäller att passa på att njuta, någon som vet hur länge det ska hålla i sig?

/SG

Hanna-D
0

#0 Hur har det gått?

#1 Grattis!

Fiona
0

God middag!

Mest en massa fix med djuren idag. Ska ut och träna lite precision med Fiona nu, ska vara med på en precisionscr nästa söndag. Ska ut och skritta stor pållen sen också. Borde städa & förbereda inför skolan i morgon men vi får se hur det blir med det!

Ha en bra dag!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Carita
0

Rapport från Angelica

I det körda arbetsprovet 7788=8,18 i gångarter och utmärkelse som lovade dressyr ponny och en billjett till Falkenberg.

99888=42 exteriört

Grattis Angelica!

VeronicaP
0

Jättestort Grattis Angelica :-))

Mmia
0

Grattis Angelica, vad kul att shettisarna visar framhovarna.

Charlotte-Aveback
0

Grattis Angelica! Glad

Hanna-D
0

Grattis Angelica!

[Teddy]
0

Stort Grattis!! Vem är ponnyn??

polgara
0

God kväll!!!

Har nyss kommit hem efter en helg nere i Skåne. Igår var vi en sväng i danmark o gjorde stan i Helsingör. Idag har jag inte gjort mkt, bara suttit i bilen känns det som, en sväng hos hästarna var jag oxå på vägen.

Nu ska jag ut med jycken o sen dyker jag ner mellan lakanen tidigt ikväll.

Natti natti på er allihop!!!

Hanna-D
0

#11 Moa tror jag Glad

Marta
0

#13 japp det var Moa som Angelica visade, hon är jättefin!!! Glad

ingrid
0

God kväll.

Sitter i baren på Arlanda, vi åker till thailand om ett par timmar.

Grattis igen Angelica och tack för hjälpen med hundarna.

#13 ses när jag ska in i landet igen.

Carita
0

#15 Ha det så j***a bra då! Jag är inte ett dugg avundsjuk Oskyldig

RebeckaSvensson
0

Stort grattis Angelica!

#15 Ha det så jättebra och njut av sol, bad och drinkar! Kommer sakna dig. Ser framemot att du kommer hem så vi kan uppdatera varandra igen ;-)

Lauth
0

Tack allihopa för gratulationerna!

Moa skötte sig jättebra idag och jag blev verkligen så himla glad över hennes bedömning och att körprovet gick så bra. Lite extra kul att Moa´s uppfödare var där båda två och fick se henne även körd.
Hoppningen gick inge vidare då Moa var helt på det klara med att vi skulle åka hem, hon hade fått nog, så är det ibland med unghästar.

#15 Se till att sola lite för mig också.

RebeckaSvensson
0

#18 Har du någon bild att visa?
Härligt att det fortsätter att gå bra för "under 30-gänget" Skrattande

Lauth
0

Nix, jag och kameror funkar inte tillsammans.

Nu har jag lovat ponnyerna att det är "vintervila" som gäller och att dom ska få lorta ner sig så mycket dom bara vill utan att jag ska skälla efter dom.

Kris_J
0

Grattis Angelica!

Veritas odium paretFörvånad

Johanna-Granberg
0

#20 Stort grattis till det fina resutatet!!