hjälp att visa
Kan man få hjälp med visning av sin shettis på utställning? Barnen ska få ställa ut sin tjej i barnklass men jag skulle också vilja ställa fölet och ev stoet också i en vanlig klass. Men jag kan inte ställa ut dem själv….
Det brukar ofta finnas nån som kan ställa upp.Kolla i katalogen om du känner nån o ring o fråga.
Vi har en ponny på foder också får vi visa den även om ägaren inte är medlem i SSS vi är själva medlemmar..
#0 På vilken utställning tänkte ni åka? Det brukar alltid finnas folk som är villiga att hjälpa till 
#3 Vi har tittat idag på vad som finns kvar i år.. ingen spikad ännu…
Har hört att du är duktig på att visa intresserad om du är på samma?? Det är Vår Nobless som ska visas och låneponnyn Melissa…Om vi får hjälp av ngn duktig:-)

Visa själv vet jag, det gör jag fast jag inte kan riktigt, lika kul ändå
Jag blir så nervös, men hennes småmattar ska visa i barnklass så om några år har jag visare
Undrar samma som #3, vilka ska du åka till?
Det finns ´nästan alltid någon som kan hjälpa till med att visa!
Delad glädje är dubbel glädje :)
#4 Visst kan jag hjälpa dig om jag är på plats!
Jag har funderat på Mantorp eller Delsbo hittar inga fler som ligger på bra avstånd
#9 Nyköping? Dit tänkte nog jag åka.
#10 ska direkt kolla när den är dit är väl inte så jättelångt?
återkommer när jag sett datum snart
Vi kommer dit det blev ju bara halva vägen mot vad vi räknat med
Perfekt….
#12 Kul att ni kommer!
#12 Måste få säga att när det gäller visa och man själv inte kan så är de jätte snälla här och hjälper. Vi fixade det själva när vi var iväg, men jag visste att om det skulle bli problem så fanns det hjälp att få. Och så fick vi råd på plats. Plus att det är jätte skoj att få ansikte på personerna som skirver här.